Com molts sabreu, el govern d’Espanya ha aprovat un Reial Decret per al foment de l’alimentació saludable i sostenible als centres educatius. En 2018 la nostra escola ja va ser capdavantera quan es va publicar la Guia dels menús dels Menjadors Escolars, aplicant les recomanacions dins els menús de l’escola. Amb l’aprovació d’aquest Reial Decret, les recomanacions es converteixen en obligació per a tots els centres que encara no estaven aplicant mesures per afavorir la salut i la sostenibilitat dels menjadors escolars. Perquè puguem vore que pot suposar l’aplicació del Reial Decret, la nostra empresa del menjador, Cuinaterra, ha preparat una comparativa entre el que proposa el Reial Decret i el que ja s’està fent a l’escola, que ara volem compartir amb vosaltres. Els donem les gràcies per acompanyar-nos en aquest projecte que busca també la sostenibilitat del menjador, aportant un projecte ètic i saludable per als nostres xiquets i xiquetes, que ara ha sigut recolzat per la nova normativa.
