ERASMUS DAYS A L’ESCOLA

Amb l’objectiu de començar a introduir-nos als programes europeus ERASMUS + , aquesta setmana hem començat a participar als Erasmus Days. A través d’aquestes accions es preten formar l’alumnat en el coneixement de l’Unió Europea, la importància de conèixer on vivim i conèixer el nostre entorn, i començar a familiaritzar-nos amb altres països que podrem visitar en el futur. L’alumnat de tercer de primària, que participa també al programa eTwinning ha treballat un rap en anglés/castellà i valencià i hem preparat també una playlist de cançons de diferents països d’Europa.

POSEM EN MARXA L’AULA COMPOSTA: UNA COMPOSTERA PER A LA NOSTRA ESCOLA

El passat dia 1 d’octubre tinguérem la visita de dos tècniques del Consorci València Interior, que gestiona els residus de la nostra comarca.

L’objectiu de la visita va ser iniciar la nostra participació en l’AULA COMPOSTA, formar a l’alumnat, mestres i familiars que porten l’hort de l’escola en el funcionament d’una compostera, on recollirem els residus orgànics del menjador i del pati. D’aquesta forma, els residus orgànics els reutilitzarem per fer compost i poder utilitzar-lo.

L’alumnat de cinquè de primària serà l’encarregat «d’alimentar» la nostra compostera, i portar endavant el projecte amb les ferramentes que ens han aportat des del consorci. La compostera té un codi QR per a fer el seguiment i en finalitzar el curs, les escoles que millor han fet el procés de compostatge, rebran un obsequi.

Continuem concienciant el nostre alumnat de la importància de tindre cura del nostre entorn, ser responsables en el nostre consum i intentar reduir al màxim la producció de residus.

Col.laborant en la reducció dels residus també col.laboren en l’economia familiar, doncs, com ens explicaren també, l’Unió Europea és inflexible amb el malbaratament dels recursos. Si aprofitem el que ja tenim, reduïm el consum i fem un correcte reciclatge es reduirien les taxes i impostos que paguem hui en dia per no actuar correctament.

INICI DEL CURS 2024-2025

Classe lectiva: de 9 a 13 hores.

El proper dilluns dia 9 de setembre comença el nou curs escolar. Cal estar atent a les notificacions informatives que envie l’escola. Recordem que l’horari al mes de setembre és:

Menjador: de 13 a 15 hores.

Extraescolars: De 15 a 17 hores.

El servei d’autobús eixirà en finalitzar el menjador, a les 15hores.

El servei d’ANEM eixirà d’acord amb les indicacions de l’Ajuntament. O bé a les 13 o a les 15 hores.

CONSULTA LLISTATS CURS 2024-2025

Ja es poden consultar al tauler del centre els llistats d’alumnats dels nous grups de les aules de 2 anys, 3 anys. També els nous grups de Primer, Segon, Tercer i Cinquè de Primària. L’horari de consulta serà els dies 30 i 31 de juliol de 9 a 13 hores.

Es podran consultar també a partir del mes de setembre