Coneix el nostre centre

CONEIX EL NOSTRE CENTRE

GALERIA DE FOTOS DEL COLE

HISTÒRIA DEL CENTRE

L'escola Infantil Núm. 7, ara Escola Infantil Les Rondalles, va començar la seua marxa en aules prefabricades com a resposta a les necessitats de noves places escolars per al curs 2004-2005. Es va situar provisionalment, al costat del *CEIP Tomàs de Montañana, en l'Av. Balears i va albergar una línia PIP del 2n cicle d'Educació Infantil. Transcorregut aquest curs i finalitzada la construcció de l'edifici definitiu, el CEIP Jaume I va desdoblegar la seua línia PIL i aquesta pansa a l'Escola Infantil Les Rondalles que al costat de la línia PIP creada el curs anterior formaven al setembre de 2005 un centre nou i específic de 2n cicle d'Educació Infantil. En l'actualitat i des de setembre de 2005, l'Escola Infantil Les Rondalles està situada al carrer per als vianants José Mª Cervera Lloret núm. 2, ocupant un edifici d'una sola planta que limita també amb els carrers: Jerónimo de Monsoriu, Fustes i Jordi de Sant Jordi. Situat a València capital i concretament en els poblats marítims, pertany al codi postal 46022 i en el districte XII respecte al procés d'escolarització.