CONVIVÉNCIA

CONVIVÉNCIA, COEDUCACIÓ I IGUALTAT

La nostra escola infantil acull alumnat de entre 3-6 anys, aquesta és la millor edat per començar a treballar el RESPECTE a sí mateix, als altres i a l’entorn. Per tal d’aconseguir un bon clima a l’escola i afavorir la convivència, cal no sols centrar- nos en l’alumnat, sinó involucrar a tota la comunitat educativa (famílies, mestres, personal de menjador, agents externs…)
Creiem que el primer pas per a aconseguir aquesta conviència positiva és tindre com a objectiu fer un correcte acompanyament emocional del nostre alumnat, per això és necessari que nosaltres, com a mestres, siguem emocionalment competents i tinguem estratègies d’intel·ligència emocional. D’aquesta manera comencen a ser models com persones que respecten als altres.
És per això que en aquest projecte anem a centrar la nostra atenció en la prevenció i la resolució pacífica de conflictes, l’acompanyament emocional, l’educació en valors, la coeducació, igualtat i convivència.

En aquest apartat podeu trobar alguns RECURSOS que creïem interessant compartir amb les famílies per tal de que des de casa pugau treballar en la mateixa línea d’actuació.