Prueba

Esta es una carpeta de prueba.

Sant Jordi 2021 a l’escola

Aquest any hem tornat a celebrar Sant Jordi a l’escola.

El grup del Dia del Llibre del centre va organitzar una jornada molt completa amb la visita del Drac a les classes, una manualitat i l’actuació de Trobadorets al pati de l’escola.

Moltes gràcies a l’AMPA pels llibres del Quixot per a tot l’alumnat del centre.

Ací vos deixem un vídeo que han preparat per a que vegeu com s’ho van passar!

DIA DE L’ARBRE 2021

Vos deixem una mostra de fotos dels nostres arbres dels desitjos, esperem que vos agrade!

BON NADAL!

Ja hem arribat fins als Nadals, atípics com tot fins ara, però bonics gràcies als xiquets i xiquetes que ens recorden que la il·lusió no devem perdre-la encara que ens coste. Per tot això, encara que no hem pogut celebrar el festival com tots els anys, hem fet la nostra pròpia felicitació col·laborant tota l’escola.

Des del CEIP Don Blasco de Alagon volem desitjar-vos a totes les famílies uns bons Nadals i un feliç any 2021. Que tot el que vinga siga per a millor.

COMENCEM CURS 2020-21!

Des del centre us volem donar la benvinguda al curs que avui iniciem.
Aquest serà un curs diferent, adaptat a la situació que ens toca viure. S’ha treballat molt per a que el centre siga un espai segur per tal que professorat i alumnat puga continuar la seua aventura educativa amb les màximes garanties.
Al respecte, ens agradaria demanar ajuda a les famílies per tal que tant d’esforç de seguretat es veja també acompanyat fora del centre. Per favor, molta cura i responsabilitat per a que tots els esforços funcionen, és cosa de tots/es, dins i fora del centre.
D’altra banda comentar que avui mateix heu rebut a casa el butlletí informatiu acompanyat per una circular que concreta les mesures preses. Ampliarem encara més aquesta informació amb la publicació del nostre pla de contingència i altra informació que sempre anirem actualitzant. Podeu trobar els horaris i telèfons d’atenció.
Des del centre quedem a la vostra disposició per a resoldre qualsevol dubte.
Moltes gràcies i molta salut.

ACOMIADEM CURS

Ja hem arribat al final del curs.

Dia especial d’acomiadament amb els xiquets i les famílies després d’un trimestre especialment intens i diferent del què també hem aprés a valorar moltes coses, les més importants.

De part de totes i tots els mestres desitgem que passeu un molt bon estiu, amb experiències increïbles, per afrontar el proper amb tota la il·lusió del món.
Bon estiu!