Projectes ABP

A la nostra línia metodològica l’ABP té un rol molt important, per això, durant el curs hem treballat diferents projectes interdisciplinaris.

Al primer trimestre el tema central d’aquests projectes ha estat LA FAMÍLIA, el tema transversal del centre durant el curs escolar 2023-2024.

El primer cicle de primària ha desenvolupat el projecte “Més que amics, som família”, a travès del qual ha pogut descobrir i aprendre sobre el seu entorn més pròxim: família, escola, barri i poble.

El segon cicle de primària ha desenvolupat els projectes “Germans de sang”, on han après les parts del cos i s’han convertit en experts sobre l’aparell locomotor, i “Mengem en família” on ha après hàbits saludables i classificació d’aliments, i, a més, ha elaborat un receptari com a producte final.

El tercer cicle de primària ha desenvolupat el projecte “Ruta 17 + 2 en família”, on ha pogut aprendre sobre les diferents comunitats autònomes d’Espanya.

A més, l’alumnat de primària ha treballat un projecte interdisciplinari amb l’ajuda de l’auxiliar de conversa sobre Nova Zelanda, on ha pogut aprendre aspectes relacionats amb la cultura, la flora i la fauna, les tradicions, els aliments típics o els llocs més emblemàtics sobre aquest país tan interessant.

Altres projectes que hem desenvolupat al llarg del segon trimestre són:

Projecte “Els ecosistemes” del primer cicle de primària.

Projecte “Descobrint l’univers: el sistema solar”, 2n de primària.

Projecte “els nostres orígens”, 4t de primària.

Projecte “Rumb a l’edat mitjana”, 6é de primària.

Projecte “La conquesta d’un nou món”, 6é de primària.