Centros Agrupados

El nostre centre partipica en el projecte de centros agrupados del Ministeri d’educació.

Participem amb el centre Encarna León de Melilla. El projecte és de dos cursos. Treballem sobre els Aprenentatges basats en projectes i hem creat una xarxa d’ajuda mútua entre els dos centre. L’agrupació es va presentar amb el nom: Valencia-Melilla: Un mar de proyectos.

L’artista valler Miky va vindre a l’escola els dies 11, 12 i 13 de març a fer un taller graffiti, de pintar un mural amb esprais. L’alumnat i l’equip docent varem colorejar en una paret del pati la frase: SOM DIVINA AURORA, reforçant el nostre sentiment de pertanyença a l’escola. Va ser una experiència molt bonica i divertida, i una primera presa de contacte amb l’esprai i el graffiti.