AMPA

Poder contactar amb l’AMPA del centre: ampa.cole.divina.aurora@gmail.com

I também trobar-nos a les xarxes a Facebook i Instagram.

RAONS PER A SER I PARTICIPAR A L´AMPA

La nostra participació junt amb la del professorat és bàsica en l’educació dels nostres fills, per això animem les famílies del CEIP Divina Aurora participar activament a l’Ampa.

Necesiteu raons? Ací en tenim algunes

1.Perquè és la nostra responsabilitat participar en l’educació dels nostres fills.

2 Per la necessitat d’estar units a l’hora de reivindicar aspectes que ens ajuden a millorar la qualitat de l’ensenyança.

3.Perquè un moviment de mares i pares agrupats fa que les iniciatives i peticions que realitzen siguen estudiades i ateses d’una altra manera per les Administracions, professorat, etc.

4.Perquè hi ha un marc legal que empara nostre dret a participar en la vida escolar del Centre.

5.Per la importància de “portar” als Consells Escolars la presència dels pares i mares organitzats (AMPAs) per a defendre els interessos de TOTS, no els individuals.

6. Perquè si els pares no som capaços de motivar-nos per l’educació dels nostres fills, per qui ho anem a fer?

7.Perquè si les mares i pares no som actius i col·laboratius, com explicar als nostres fills que han d’IMPLICAR-SE en una societat on puguen i hagen d’expressar-se, participar i corresponsabilizarse en el seu propi futur.

8. Perquè el treball de les AMPAs per la integració de l’entorn en els Centres és essencial.

9. Perquè hi ha molt que aportar, i ni volem ni hem de delegar la nostra responsabilitat en altres sectors de la “Comunidad Educativa”