Musiescola

MUSIESCOLA és un projecte musical globalitzador que culmina amb una trobada musical i artística de convivència a la qual participen alumnat i professorat d’Educació Primària d’una important diversitat de centres de les comarques valencianes.

En aquesta trobada compartim totes aquelles activitats que hem estat preparant durant el curs i que tenen com a eix un tema que vertebra l’edició.

En aquesta ocasió, La música i el cinema: https://musiescola.wixsite.com/musiescola/copia-de-ix-musi

MUSIESCOLA pretén ser, des dels seus inicis, un agent socialitzador que contribueix a la integració artística grupal, creant llaços afectius, facilitant la cooperació, el treball en equip, fomentant la socialització i les relacions interpersonals, el treball emocional i en valors, valorant el talent innat, la coeducació, la inclusió i la millora de la convivència, arribant a aconseguir que es formen altres projectes alternatius i transversals mitjançant el cant, la pràctica instrumental, la creació, la improvisació, la dansa, l’expressió corporal en grup i l’art en general.

MUSIESCOLA facilita dia rere dia la interacció d’idees i propostes innovadores, enriquint l’experiència col·lectiva i compartida des de les escoles públiques i en valencià.