DESCRIPCIÓ

Correu electrònic GVA

L’administració de la Generalitat proporciona, a tot el personal funcionari i als centres docents, comptes de correu electrònic amb l’objectiu d’intercanviar missatges propis de l’exercici professional.

Accés als comptes de correu

L’accés habitual es realitza a través de la plataforma Webmail en la següent adreça: webmail.gva.es. En el següent enllaç podeu consultar el manual d’ús de Webmail (https://webmail.gva.es/ficheros/manual_webmail.pdf). També es pot gestionar i configurar des d’un programari client de correu electrònic. Teniu més informació en els següents apartats.

El nom d’usuari i la contrasenya inicial es pot obtenir a través de l’aplicació EClau. Els passos a seguir per obtenir-la són:

  1. Accediu a l’URL https://appweb.edu.gva.es/EClau/
  2. Inicieu la sessió amb el nom d’usuari i contrasenya d’ITACA
  3. En el menú de l’esquerra, seleccioneu “Compte de correu”
  4. Accepteu les normes d’ús i apareixeran les dades d’ús del correu amb la contrasenya inicial.

Adjuntem un manual amb captures per obtenir la contrasenya inicial del correu electrònic.

Característiques tècniques

Actualment, són les següents:

  • La quota inicial per cada compte és de 100 MB. Aquesta quota es pot anar ampliant a mesura que augmente la necessitat fins a un límit màxim.
  • La grandària màxima dels missatges està limitat a 20 Mb. En el cas d’utilitzar Webmail com a interfície, la grandària màxima dels fitxers adjunts serà de 6 Mb cadascun d’ells, fins a un màxim de 20 Mb en la totalitat del missatge.
  • No es permeten els enviaments massius i seran rebutjats els missatges si el nombre de destinataris és superior a 100.
  • Els missatges amb fitxers adjunts executables seran eliminats a causa de l’increment i contínua aparició de nous virus. Si és necessari, es podrà enviar en un arxiu comprimit amb contrasenya.
  • No es permet l’enviament de més de 250 missatges des de la mateixa IP/compta de correu per hora.

Correu corporatiu docent

La Conselleria proporciona un compte corporatiu de correu electrònic personal a totes les persones docents des del moment en què comença la seua relació laboral amb l’Administració. Es tracta d’una eina de treball i, a més, ens identifica com a personal de la Generalitat en les nostres comunicacions electròniques.

Dins d’aquest entorn de corporació, la Generalitat ofereix un cercador o guia de personal on és possible localitzar a tots els empleats públics. La web indica tant l’adreça laboral, el telèfon i el correu electrònic, com també un enllaç per a localitzar el lloc de treball a través d’un mapa interactiu.