SOM D'ALCALALÍ

Projecte desenvolupat per l'alumnat de l'escola d'Alcalalí. (CRA Terra de Riuraus)

Una cançó per celebrar tot allò que ens fa ser poble. Un poble fet cançó, una cançó que fa poble!

Amb la col·laboració de @jaume.guerra.meneu, @rosercruells, @pablo_caulin, @pablo_.medel i la participació de gent del poble.

Mil gràcies!

PLANEA

Tenim la sort de ser un dels 5 centres educatius valencians seleccionats per formar part d’una xarxa de centres pilots amb voluntat de transformar l’educació.

Saber més

LLÍBER LLIBERTAT

Un poble fet cançó, una cançó que fa poble.

Projecte desenvolupat per l'alumnat de l'escola de Llíber (CRA Terra de Riuraus)

Una cançó del sentiment de pertinença i estima al seu poble, la seua cultura i els paratges que l'envolten. Una vegada més remarquem la importància de l'educació musical i artística en una escola pública, de qualitat i en valencià.

fet per @musicaselles4208

WhatsApp Image 2021-06-18 at 15.52.29
La festa de la batuda

Al pla de Llíber hem segat i batut el nostre blat, gràcies a totes les persones que ho han fet possible.

FEM ESCOLA, FEM POBLE!

ESCOLA OBERTA

Que aprofita les potencialitats del context, on participen i s’impliquen les famílies, ajuntaments, veïnat, experts, mestres, associacions...

ESCOLA INCLUSIVA

Que dona una resposta educativa orientada al
desenvolupament integral de l’alumnat.

ECOESCOLA

Que sensibilitza, forma i educa sobre la importància del desenvolupament sostenible i l'ecologisme actiu.

ESCOLA FEMINISTA

Que democratitza els claustres i les aules, promovent les actituds i el llenguatge no sexista.

ESCOLA PLURILINGÜE

Que garantix l'ús social i institucional del valencià, i que té a més el castellà i l'anglés com a llengües curriculars generadores d'oportunitats d'intercanvi cultural.

ON ESTEM?

Aulari Alcalalí