La connexió entre el rock i la música clàssica
FentSoJove 22-23
Concert de música moderna
La conexió entre el rock y la música clásica
Dimecres 19 d'octubre 2022, 18.30 h - Aula Magna VEU
Cicle Fent SO Jove
Lo sentimos, no se ha podido encontrar ninguna entrada. Por favor, prueba con una búsqueda diferente.
Fent SO Jove 22/23: “Cocktail XXIII”
Programa Images Video
Celia Denore, piano
Programa
“Standards d’elles”: Reivindicant el paper de la dona en el món del Jazz
Programa Multimedia
Classe Magistral d’Improvisació de Jazz
Informació Multimedia
Programa 2021-22
Curtmetratge seleccionat
El curtmetratge “Una volta de turc” de la professora de violí i optativa "Consciència Escènica", Victoria Lorente Sousa, rodat el passat mes de maig, ha estat seleccionat a la Secció Oficial del Festival Internacional Fescilmar de Veneçuela, on serà projectat dins de la programació del Festival.
Ha estat seleccionat també a la Selecció Oficial del 10è Festival Internacional de Cinema de la Dona de Punta de l'Est (Uruguai), que se celebra del 21 al 25 de setembre.
L'estrena a València d'“Una volta de turc” serà el proper 14 de setembre a les 18:00 a l'Edifici Rialto de la Filmoteca Valenciana (Plaça de l'Ajuntament, València), dins de la mostra de curtmetratges d'estudiants de direcció de cinema de la Cinescuela Méliès.
Així mateix està a la selecció oficial del Festival de Cinema Daganzo Trascámara 2023 de Madrid i es projectarà entre els dies 17 i 20 d'abril.
Viatge a Forlí 2022
Estada d'alumnes en Màster Class a Itàlia i Gira de 5 concerts amb l'orquestra: 3 concerts a Itàlia, 1 a Eslovènia, 1 a Sèrbia
Estada d'alumnes a Master Class a Itàlia i GIra de 5 concerts amb l'orquestra: 3 concerts a Itàlia, 1 a Eslovènia, 1 a Sèrbia.
Alumnes seleccionats: Sergi Tomás, Sandra Ramón, Ignacio Navarro i Andreu Bayarry.
Professora acompanyant: Silvia Cubells
Del 16 al 30 d'agost de 2022
Protecció de dades
En compliment del que preveu el RGPD (Reglament (UE) 2016/679, del Parlament Europeu i del Consell, de 27 d'abril de 2016, relatiu a la protecció de les persones físiques quant al tractament de dades personals i a la lliure circulació d'aquestes dades), i la LOPD i GDD (Llei orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de protecció de dades personals i garantia dels drets digitals), els tractaments de dades personals que es duen a terme en aquest centre, es recullen en els següents registres d'activitats de tractament (RAT):
- Activitats i Jornades
- Alumnat
- Alumni (antics alumnes)
- Arxiu fotogràfic i audiovisual
- Autoritzacions
- Comunicació institucional i Promoció del centre
- Escrits de sol.licitud, esmena i al.legacions, i Declaracions responsables
- Estàncies formatives d'alumnat i professorat d'FP
- Expedients disciplinaris
- Gestió de bretxes de seguretat
- Gestió de cita prèvia
- Gestió de drets de protecció de dades
- Gestió econòmica i pressupostària y Pagaments a tercers
- Intervenció en gestió d'ajudes, beques i subvencions
- Pràctiques formatives universitàries
- Prevenció de la violència i millora de la convivència
- Professorat
- Protocol Covid-19 per als Centres Educatius Públics GVA i Gestió de la vacunació del personal dels centres
- Proves i acreditacions
- Queixes, suggeriments i agraïments
- Reclamacions
- Trasllats d'expedients
- Videovigilància
Serenata Espanyola per Ucraïna
El professor del Centre Rafael Serrallet viatjarà a Ucraïna per a participar en el Festival Internacional de Música Virtuosos que se celebra en Leópolis. Es tracta de el únic festival de música al país que encara està actiu durant la guerra i s'emetrà en línia amb la finalitat de recaptar fons per a fer costat als músics ucraïnesos.
El concert, que se celebra el dissabte 28 de maig, oferirà un repertori integrat per música per a guitarra sola d'autors espanyols.
El Phoenix String Quartet, un dels més prestigiosos quartets d'Ucraïna, també li acompanyarà en el concert interpretant obres de Claudia Montero, Josefina Robledo i una peça creada especialment per a l'ocasió i composta pel propi Serrallet: 'Lullaby for the Ukranian children'.
El concert es podrà seguir en directe a través de la pàgina de YouTube de la Filharmònica i el públic internacional està convidat a fer donacions per a ajudar als músics ucraïnesos que han romàs al país.
Més informació:
- https://www.hortanoticias.com/el-concertista-de-xirivella-rafael-serrallet-viaja-a-ucrania-para-participar-en-el-festival-de-musica-de-leopolis-pese-a-la-guerra/?fbclid=iwar0hncdaa09zdkgz4f7hfqgef-pxjjkwfgwlk-irwzrlfkcniwiho_x2wja
- https://www.elperiodic.com/guitarrista-espanol-viaja-ucrania-para-tocar-filarmonica-leopolis_825163
Informació general Proves d’accés a EP
Recepció d’aspirants
La crida s’efectuarà 15 minuts abans de la convocatòria a les portes exteriors del centre.
El professor responsable donarà instruccions per a la prova i comprovarà la documentació identificativa dels aspirants (DNI, Passaport, Carnet escolar, Targeta de transport o Llibre de família).
Pianista acompanyant
De manera opcional, els aspirants podran portar pianista o base acompanyant, però, en qualsevol dels casos seran ells els qui aporten els dispositius i materials necessaris. El Centre no es responsabilitza de possibles problemes de funcionament d’aquests.
Ordre de les proves
1- Interpretació
2- L. Musical
3- Lectura a 1º vista
Orientació Cant
Des del Departament de Veu es ve desenvolupant un programa d'orientació per a tots aquells alumnes que desitgen iniciar els seus estudis en l'especialitat de Cant.
Els interessats a estudiar aquesta especialitat, poden assistir, a més d'ala Jornada de Portes obertes del dia 26, a algú dels diferents torns que s'ofereixen per a ser atesos i orientats per algú dels professors de l'assignatura.
Mitjançant la introducció de les dades a d'aquest formulari, el professor contactarà amb l'alumnat per a confirmar la data.
Activitats solidàries
Concert per al C. R. I. S. Sant Pau 2023
Programa Images
Serenata Espanyola per Ucraïna
El professor del Centre Rafael Serrallet viatjarà a Ucraïna per a participar en el Festival Internacional de Música Virtuosos que se celebra en Leópolis. Es tracta de el únic festival de música al país …
Músics per la salut
Músics per la Salut ha instal·lat un piano de cua en l’Hospital Universitari i Politècnic La Fe de València emmarcat en la iniciativa “Pianos per la Salut, que consisteix a instal·lar, …
Gira solidària Rafael Serrallet
Rafael Serrallet, professor de guitarra del Centre, ha realitzat durant el mes de març un viatge a Àfrica per a desenvolupar una sèrie de concerts i d’accions solidàries. Serrallet va oferir …
Músics per la salut
Músics per la Salut ha instal·lat un piano de cua en l'Hospital Universitari i Politècnic La Fe de València emmarcat en la iniciativa "Pianos per la Salut, que consisteix a instal·lar, durant tot un any, un piano en l'hall d'un hospital com a element principal, l'objectiu del qual és la humanització i la millora de l'experiència del pacient. El piano, a més, acollirà microconcerts de pianistes professionals, professors i alumnes dels centres d'ensenyament de la Comunitat Valenciana.
El nostre Centre participarà activament en el projecte.
Calendari d'activitats del projecte
Beques curs 2023-24
Del 19 de març del 2024 a les 9:00., fins al 10 de maig del 2024 a les 15:00.
NO HO DEIXES PASSAR
Gira solidària Rafael Serrallet
Rafael Serrallet, professor de guitarra del Centre, ha realitzat durant el mes de març un viatge a Àfrica per a desenvolupar una sèrie de concerts i d'accions solidàries. Serrallet va oferir un concert en el Teatre Nacional de Kenya al costat del Nairobi String Quarttet i va aprofitar la seua estada en la capital keniana per a visitar i fer classes en el Conservatori de Kenya (@KenyaConservatoireOfMusic) i en el projecte Gueto Classics (@ghettoclassics) de Korogocho, un barri dels suburbis de Nairobi.
El seu gira també li va portar a Kinshasa, Ciutat Creativa de la música UNESCO, a la República Democràtica del Congo, Ciutat Creativa de la música UNESCO, on també va visitar algunes escoles i va realitzar col·laboracions al costat d'alguns músics locals.
Consell Escolar
Eleccions al Consell Escolar 2023
Representació | Comisió | Nom |
Director | Acadèmica
Econòmica Convivència | Andrés Simeó Máñez |
Direcció d’Estudis | Acadèmica | Belén Valiente Ochoa |
Secretari | Acadèmica Econòmica Convivència | Juan Miravet Lecha |
Professorat | Acadèmica | Noelia Bañares Hernández |
Professorat | Convivència | Emilia Hernández Onrubia |
Professorat | Econòmica | Miguel Torres Faubel |
Professorat | Yolanda Mansergas Carceller | |
Alumnat | Econòmica | Lucía Ribas de Pina Contreras |
Econòmica | Irube Mena López | |
Alumnat | Convivència | Lucía Catalá Moreno |
Alumnat | Acadèmica | Nicolás Sanz Jiménez |
AMPA | Econòmica | Ángel Marhuenda Fluixá |
Mares i pares | Acadèmica | Silvia Ortega Gadea |
Mares i pares | Convivència | Miguel Ángel Orts |
P.A.S. | Vicente Manzano Benaches |
Equip Directiu
Director | Andrés Simeó Máñez | a.simeo@edu.gva.es |
Vicedirector | Josep Vicent Giner Reus | jv.giner@edu.gva.es |
Secretari | Juan Miravet Lecha | j.miravet@edu.gva.es |
Vicesecretaria | Ana Mª Peiró Martín | am.peiro@edu.gva.es |
Direcció de Estudis | Belén Valiente Ochoa | b.valiente@edu.gva.es |
Direcció de Estudis | Ricardo Baixauli Ferrer | r.baixauli@edu.gva.es |
Direcció de Estudis | Maribel Argilés Casasús | mi.argiles@edu.gva.es |
Direcció de Estudis | Amparo Fernández Silvestre | d.fernandez@edu.gva.es |
Comisió de Coordinació Pedagògica
Agrupacions Instrumentals, Arpa i Música Antiga | Yolanda Mansergas Carceller |
Composició i Instrumentació | Mª Jesús Moreno Marqués |
Corda | Mª Ángeles Toboso Boix |
Guitarra, Percusió i Música Moderna | Sergio Santes Valera |
Llenguatje Musical | Fernando Ferrer Martínez |
Tecla | Miguel Ángel Salvador Donaire |
Vent Fusta | Miguel Torres Faubel |
Viento Metall | Jaime Casas Pla |
Veu | Bruno Henriques |
Vacances de Falles
Festius locals a efectes escolars:
15, 16 y 17 de març de 2023
Matrícula curs 2023-24
General
Calendari de matrícula
Llistat definitiu d’alumnat d’ensenyaments elementals amb dia i hora per a matrícula. Enviades per correu les claus d’accés per a la matrícula telemàtica de l’alumnat de 2n, 3r i 4t d’EEEE
Llistat definitiu d’alumnat d’ensenyaments professionals així com alumnat procedent de les proves d’accés d’ensenyaments professionals amb dia i hora per a matrícula. Enviades per correu les claus d’accés per a la matrícula telemàtica de l’alumnat de EEPP el día 27 de juliol.
Enviades per correu les claus d’accés per a la matrícula telemàtica de lalumnat d’EEPP el dia 18 de setembre.
Incidències en matrícula telemática: matricula@cpmvalencia.com
Instruccions de Matrícula en la aplicació telemática
Taxes, enviament de documents e informació matrícula
Cárrrega lectiva per especialitat ensenyament y curs
Horaris provisionals curs 2023-24
Sol·licitud de reserva de qualificacions per a assignatures ja aprovades
(Els alumnes que repeteixen curs i tenen assignatures ja aprovades que no volen tornar a cursar hauran d’emplenar aquest formulari i marcar a l’aplicació de matrícula aquestes assignatures com a “aprovada amb anterioritat”, encara que al 046 hauran de ser incloses i pagades novament. També és aplicable per a l’assignatura de “piano complementari” d’alumnes de Piano que cursen doble especialitat i, per tant, s’han de matricular d’aquesta assignatura a partir de 2n d’EEPP).
Sol·licituds de canvis(cal enviar-los des del moment en què sorgeixi la necessitat de canvi, ja que s’atendran per ordre d’arribada i segons justificació):
Ensenyaments Elementals
1r i 2n d’EEEE
- Instrument (tots)
- Llenguatge musical (tots)
- Cor (tots)
3r i 4t d’EEEE
- Instrument (tots)
- Llenguatge musical (tots)
- Cor (tots)
- Práctica grupal (tots)
Ensenyaments Profesionals
1r d’EEPP
- Instrument (tots)
- Llenguatge musical (tots)
- Conjunt (Baix elèctric, Clavecí, Flauta de Bec, Guitarra elèctrica, Guitarra, Orgue y Piano)
- Llistats Banda i Orquestra (alumnes d’especialitas d’arpa, corda, percusió i vent)
2n d’EEPP
- Instrument (tots)
- Llenguatge musical (tots)
- Piano complementari (tots)
- Conjunt (Baix elèctric, Clavecí, Flauta de Bec, Guitarra elèctrica, Guitarra, Orgue y Piano)
- Llistats Banda i Orquestra (alumnes d’especialitas d’arpa, corda, percusió i vent)
3r y 4t d’EEPP
- Instrument (tots)
- Harmonia (tots)
- Piano complementari (tots)
- M. Cambra (tots, exepte Baix elèctric i Guitarra elèctrica)
- Conjunt (Baix eléctric, Guitarra eléctrica)
- Cor (Baix eléctric, Clavecí, Flauta de Bec, Guitarra eléctrica, Guitarra, Orgue y Piano)
- Llistats Banda i Orquestra (alumnes d’especialitas d’arpa, corda, percusió i vent)
5è i 6è d’EEPP
- Instrument (tots)
- Análisi (tots)
- Història de la música (tots)
- M. Cambra (tots, exepte Baix elèctric i Guitarra elèctrica)
- Acompanyament (Baix eléctric, Clavecí, Guitarra eléctrica, Guitarra, Orgue y Piano)
- Conjunt (Baix eléctric, Flauta de Bec, Guitarra eléctrica)
- Llistats Banda i Orquestra (alumnes d’especialitas d’arpa, corda, percusió i vent)
- Optatives (tots) En ningún cas es podrá cursar la mateixa optativa en 5è i 6è d’EEPP .
Identitat digital de l’alumne
Identitat digital alumnado
Identitat digital per a: Docents, No Docents, Alumanat i Centre. Canvi i recuperació de la contrasenya
Convalidacions
Convalidacions Música. Preguntes freqüents
Convalidacions d’assignatures d’ensenyances professionals de Música i Dansa amb matèries del Batxillerat
Reial decret 14/2023, de 17 de gener, pel qual es modifica el Reial decret 242/2009, de 27 de febrer, pel qual s’estableixen convalidacions entre els ensenyaments professionals de Música i de Dansa i l’Educació Secundària Obligatòria i el Batxillerat, així com els efectes que sobre la matèria d’Educació Física han de tindre la condició d’esportista d’alt nivell o alt rendiment i els ensenyaments professionals de Dansa.
Dins de les seues competències, la Conselleria d’Educació, Cultura i Esport aprovarà la corresponent normativa en l’àmbit de la Comunitat Valenciana, una vegada estiga publicat aquest projecte de reial decret.
Continguts i criteris d’evaluació de les Proves d’Ingrés i Accés
Continguts i criteris d’evaluació Proves d’Ingrés i Accés EEEE
Instruccions Prova d’Ingrés a 1r de l’Ensenyaments Elementals. Model.
L. Musical: Accés a 2n, 3r i 4t dels Ensenyaments elementals
Protocol Proves accés 2n, 3r, 4t EEEE (val. cast) Models
Arpa. Exemples lectura a 1a vista
Clarinet. Exemples lectura a 1a vista
Clau. Exemples de lectura a 1a vista
Contrabaix. Exemples lectura a 1a vista
Fagot. Exemples lectura a 1a vista
Flauta de Bec. Exemples lectura a 1a vista
Flauta Travessera. Exemples lectura a 1a vista
Guitarra. Exemples lectura a 1a vista.
Oboé. Exemples lectura a 1a vista
Percussió. Exemples lectura a 1a vista.
Piano. Exemples lectura a 1a vista
Saxofon. Exemples lectura a 1a vista
Trombó. Exemples lectura a 1a vista
Trompa. Exemples lectura a 1a vista
Trompeta. Exemples lectura a 1a vista
Tuba. Exemples lectura a 1a vista
Viola. Exemples lectura a 1a vista
Violí. Exemples lectura a 1a vista
Violoncel. Exemples lectura a 1a vista
Continguts i criteris d’evaluació proves d’ingrés i accés EEPP
Acompanyament (Piano, Clau, Òrgan,Guitarra)
Anàlisi. Accés a 6ºEP. Exemple orientatiu d’exercici.
Harmonia. Model accés a 4t. Model accés a 5é.
Arpa. Exemples lectura a 1a vista
Baix elèctric Exemples lectura 1a vista
Clarinete. Exemples lectura a 1a vista
Clau. Exemples lectura a 1a vista
Contrabaix. Exemples lectura a 1a vista
Fagot. Exemples lectura a 1a vista
Flauta de Bec. Exemples lectura a 1a vista
Flauta Travessera. Exemples lectura a 1a vista
Guitarra. Exemples orientatius de lectures a 1a vista
Guitarra elèctrica Exemples 1a vista
Història de la Música. Exemples orientatius d’exercicis.
Llenguatge Musical. Aceso a 1r, 2n i 3r. Models
Oboé. Exemples lectura a 1a vista
Orgue. Exemples lectura a 1a vista
Percussió. Exemples lectura a 1a vista
Piano. Exemples lectura a 1a vista
Piano Complementari. Accés a 3r, 4t i 5é d’EP.
Saxofon. Exemples lectura a 1a vista
Trombó. Exemples lectura a 1a vista
Trompa. Exemples lectura a 1a vista
Trompeta. Exemples lectura a 1a vista
Tuba. Exemples lectura a 1a vista
Viola. Exemples lectura a 1a vista
Violí. Exemples lectura a 1a vista
Violoncel. Exemples lectura a 1a vista
Pianista acompanyant
De manera opcional, els aspirants podran portar pianista o base acompanyant, però en qualsevol dels casos, seran ells els qui aportin els dispositius i materials necessaris. El centre no es responsabilitza de possibles problemes de funcionament dels mateixos.
Renúncia a matrícula
Informació
1. L'alumnat, o els seus representants legals si és menor d'edat, podrà sol·licitar davant de la direcció del conservatori o centre privat autoritzat de Música o de Dansa la renúncia de matrícula, per mitjà d'un escrit motivat que s'haurà d'ajustar al model que figura en l'annex VII i que haurà d'entregar-se en la secretaria del centre. La renúncia de matrícula es podrà sol·licitar amb anterioritat al 15 de març de cada curs escolar. La direcció dels conservatoris resoldrà les sol·licituds que es presenten en els centres en el termini màxim d'un mes des de la recepció, i s'entendran estimades les sol·licituds presentades en la forma i termini oportuns si no es dicta una resolució expressa en eixe termini. Contra la resolució de la direcció dels conservatoris, les persones interessades podran interposar un recurs d'alçada davant de la direcció territorial d'Educació competent.
2. L'alumnat que curse dos especialitats en les ensenyances elementals de Música, en les professionals de Música o en les professionals de Dansa podrà renunciar independentment a cada una d'elles.
3. La renúncia serà acceptada si es presenta en la forma i termini oportuns, llevat que la motivació expressada per l'alumnat o els seus representants legals siga considerada insuficient per la direcció del centre. En este últim cas, s'haurà de notificar a la persona interessada la denegació motivada de la renúncia de matrícula.
4. Quan s'accepte la renúncia d'un alumne o alumna, el curs escolar a què haja renunciat no li computarà a efecte de permanència en les ensenyances elementals o professionals de Música o de Dansa, ni a efecte de permanència en el curs corresponent. La renúncia de matrícula implicarà la pèrdua de la condició d'alumne o alumna oficial del conservatori o centre privat autoritzat per a impartir les ensenyances elementals o professionals de Música o de Dansa en què estiga matriculat, alhora que anul·larà qualsevol avaluació parcial efectuada en el curs. Esta circumstància es farà constar en l'expedient acadèmic de l'alumne o alumna per mitjà de l'oportuna diligència.
5. La renúncia de matrícula no donarà dret a la devolució de les taxes abonades. Així mateix, suposarà la pèrdua de qualsevol prioritat en l'admissió d'alumnat enfront de l'alumnat de nou ingrés en posteriors convocatòries d'accés.
6. L'alumnat matriculat té l'obligació d'assistir a classe i al centre d'acord amb l'article 24 del Decret 39/2008, de 4 d'abril, del Consell, sobre la convivència en els centres docents no universitaris sostinguts amb fons públics i sobre els drets i deures de l'alumnat, pares, mares, tutors o tutores, professorat i personal d'administració i servicis. A este efecte, els reglaments de règim interior dels conservatoris, aprovats pels respectius consells escolars, establiran el nombre màxim de faltes d'assistència que impossibilitarà l'aplicació del caràcter continu de l'avaluació, de conformitat amb el que disposen l'article 33 i la disposició addicional primera del mencionat Decret 39/2008, de 4 d'abril, del Consell.
Canvi d’instrument i doble instrument
Procediment
Una vegada publicada la llista definitiva de sol·licituds, segons les vacants existents per especialitat i curs, es contactarà per correu amb els sol·licitants que puguen obtenir plaça, tenint en compte l’ordre de prelació que estableix la normativa vigent.
Normativa de referència
- Una vegada realitzada la matrícula de l’alumnat a què es referixen els apartats 3, 4, 5 i 6 d’este article, tant en les ensenyances elementals com en les professionals de Música i Dansa (proves d’accés, trasllats i readmissions), l’alumnat continuarà matriculant-se, en cas de quedar llocs escolars vacants en el curs i en l’especialitat d’ingrés i accés en el cas de Música, d’acord amb l’orde de prelació següent:
a) Alumnat del centre que soŀlicita un canvi d’especialitat en les ensenyances elementals. En cas que hi haja més aspirants que llocs escolars, tindrà preferència l’alumnat amb major puntuació en la nota mitjana del seu expedient acadèmic en la primera especialitat.
b) Alumnat del centre que, havent superat la prova corresponent, soŀlicita cursar una segona especialitat, des d’un curs diferent del primer, en les ensenyances elementals. Els soŀlicitants hauran de tindre un mínim de set en la nota mitjana del seu expedient acadèmic. En cas que hi haja més aspirants que llocs escolars, tindrà preferència, en primer lloc, l’alumnat amb l’edat idònia establida i, en segon lloc, l’alumnat amb major puntuació en la nota mitjana del seu expedient acadèmic en la primera especialitat.
c) Alumnat del centre que soŀlicita cursar una segona especialitat, des del primer curs, en les ensenyances elementals. Els soŀlicitants hauran de tindre un mínim de set en la nota mitjana del seu expedient acadèmic. En cas que hi haja més aspirants que llocs escolars, tindrà preferència, en primer lloc, l’alumnat amb l’edat ordinària establida i,
en segon lloc, l’alumnat amb major puntuació en la nota mitjana del seu expedient acadèmic en la primera especialitat.
d) Alumnat que supere la prova d’ingrés o d’accés en altres conservatoris o centres autoritzats. L’alumnat quedarà ordenat seguint el mateix orde de prelació establit per a l’alumnat que ha realitzat l’ingrés o l’accés en el centre, tenint en compte que en el cas d’ensenyances professionals, l’alumnat de la convocatòria ordinària tindrà preferència sobre l’alumnat de la convocatòria extraordinària.
e) Alumnat d’altres centres que soŀlicita la readmissió. En cas que soŀliciten readmissió més alumnes que llocs escolars hi haja, tindrà preferència, en primer lloc, l’alumnat que curse les ensenyances respectives amb l’edat idònia establida i, en segon lloc, l’alumnat amb major puntuació en la nota mitjana del seu expedient acadèmic.
Absències
Formularis per a professors
Justificant d'absència, retràs o incompliment d'horari (absències aïllades (fins a 3 dies seguits) per malaltia comuna o accident).
Sol·licitud de permís (sol·licituts de permisos per absències per altres motius, la resolució dels quals corresponga al director del centre)
Retribuïdes: Llicència per a lassistència a conferències, seminaris, congressos i jornades, llicència per estudis.
No retribuïdes: llicència per interès particular, llicència per beques destudi o investigació, llicència per assistència a cursos de perfeccionament professional, llicència per malaltia de familiars.
Mes informació
Trasllats de matrícula i readmissions
Calendari i informació
Normativa
3. Després de cada convocatòria de les proves d’accés d’ensenyaments professionals de Música i Dansa, l’alumnat que haja realitzat les proves en el centre, es matricularà, en el cas d’existir llocs escolars vacants en el curs i en l’especialitat d’accés en el cas de Música, segons el següent ordre de prelació:
a) Alumnat que supere les proves d’accés a qualsevol curs dels ensenyaments professionals amb l’edat ordinària.
b) Alumnat que supere les proves d’accés a qualsevol curs dels ensenyaments professionals amb edats superiors als 18 anys.
Dins de cada apartat, l’alumnat es matricularà per ordre de nota en la prova d’accés. Si existeix alumnat amb la mateixa nota, l’ordre de prelació per a la matrícula de l’alumnat serà l’establit en els següents criteris de desempat:
1r Aspirants amb l’edat idònia establida en la normativa.
2n Menor diferència entre la qualificació més alta i la qualificació més baixa dels exercicis de la prova d’accés.
3r En cas de coincidir els criteris de desempat anteriors, l’empat es resoldrà per sorteig.
4. Alumnat d’ensenyaments professionals que haja sol·licitat el trasllat de matrícula o alumnat del centre que ha sol·licitat la readmissió en aquest, i sempre que existisquen places vacants en el curs i en l’especialitat d’accés en el cas de Música, després d’haver matriculat a l’alumnat que prové de les proves d’accés als ensenyaments professionals de Música o Dansa. En el cas que sol·liciten el trasllat o la readmissió més alumnes o alumnes que llocs escolars existents, tindrà preferència, en primer lloc, l’alumnat que curse els ensenyaments respectius amb l’edat idònia establides i, en segon lloc, l’alumnat amb major puntuació en la nota mitjana del seu expedient acadèmic.
5. Després de la convocatòria única de proves per a l’ingrés i accés als ensenyaments elementals de Música i Dansa, l’alumnat que haja realitzat les proves en el centre es matricularà segons el següent ordre de prelació:
a) Alumnat que supere la prova d’accés a cursos diferents del primer, amb edats compreses entre els 8 i els 12 anys.
b) Alumnat que supere la prova d’ingrés a primer curs amb edats compreses entre els 8 i els 12 anys.
c) Alumnat que supere la prova d’accés a cursos diferents del primer, amb edats superiors als 12 anys.
d) Alumnat que supere la prova d’ingrés a primer curs, amb edats superiors als 12 anys.
Dins de cada apartat, l’alumnat es matricularà per ordre de nota en la prova d’ingrés o accés, segons corresponga. Si existeix alumnat amb la mateixa nota, l’ordre de prelació per a la matrícula de l’alumnat serà l’establit en els següents criteris de desempat:
1r Aspirants amb l’edat idònia establida en la normativa.
2n Menor diferència entre la qualificació més alta i la qualificació més baixa dels exercicis de la prova d’accés.
3r En cas de coincidir els criteris de desempat anteriors, l’empat es resoldrà per sorteig.
Alumnat d’ensenyaments elementals que haja sol·licitat el trasllat de matrícula o alumnat del centre que ha sol·licitat la readmissió en aquest, i sempre que existisquen places vacants en el curs i en l’especialitat d’accés en el cas de Música, després d’haver matriculat a l’alumnat que prové de les proves d’accés o ingrés als ensenyaments elementals de Música o Dansa. En el cas que sol·liciten el trasllat o la readmissió més alumnes o alumnes que llocs escolars existents, tindrà preferència, en primer lloc, l’alumnat que curse els ensenyaments respectius amb l’edat idònia establida i, en segon lloc, l’alumnat amb major puntuació en la nota mitjana del seu expedient acadèmic.
Article 6. Readmissió
- La readmissió és la via a la qual podran acollir-se els qui, després d’haver superat algun curs en els ensenyaments elementals o professionals de Música o de Dansa, hagen interromput els estudis durant un temps i desitgen reprendre’ls. No tindrà consideració de readmissió la sol·licitud de represa d’estudis després de l’abandó dels ensenyaments elementals o professionals de Música o de Dansa en el primer curs, sense que l’alumne o alumna haja promocionat, i en aquest cas, l’alumne o alumna haurà de tornar a realitzar la prova d’ingrés o d’accés a primer curs, respectivament.
- Per a sol·licitar la readmissió, l’alumne o alumna deurà no haver esgotat el límit de permanència en els ensenyaments o en el curs corresponent, així com haurà de poder finalitzar els estudis en els anys de què dispose fins a aconseguir el límit de permanència establit en la normativa vigent. En cas contrari, la sol·licitud de readmissió estarà condicionada a la prèvia autorització de l’ampliació de permanència segons el que es disposa en l’article 27 d’aquesta ordre. Les sol·licituds de readmissió es realitzaran mitjançant el model que conté l’Annex I de la present ordre.
- La participació en el procediment de readmissió, per part d’un alumne o alumna, es realitzarà en el curs, i l’especialitat, en el seu cas, que li corresponga segons la normativa vigent en matèria d’avaluació i promoció.
- L’alumnat podrà matricular-se en el curs i l’especialitat que li corresponga en cas d’existir places vacants i d’acord amb la prelació de matrícula establida en la present norma.
- En els conservatoris, les sol·licituds de readmissió en un centre seran resoltes per la direcció del mateix en el termini màxim de quinze dies des de la recepció de la sol·licitud, podent entendre’s desestimada la mateixa si no es dictara resolució expressa en aquest termini. Davant la resolució de la direcció del centre, les persones interessades podran interposar recurs d’alçada davant la Direcció Territorial d’Educació competent.
- La via d’accés mitjançant readmissió no serà incompatible que l’alumne o alumna puga presentar-se a la prova d’accés a un curs diferent del primer, que no haja superat íntegrament, en els ensenyaments corresponents.
- Per a poder optar a la readmissió en el centre, es fixa un límit d’un curs escolar complet sense haver formalitzat matrícula, no computant a l’efecte de readmissió el curs en el qual l’alumne o alumna renuncie a la seua matrícula.
Premis professionals
Continguts, criteris d’avaluació i ponderacions
- La presentació de les partitures es realitzarà enviant-les en pdf a través del següent formulari: Enviament de partitures per als Premio Professionals. Es recomana utilitzar un pdf per a cada obra i reduir-lo. A través de qualsevol pàgina disponible per a això (ilovepdf, smallpdf, etc,) es poden unir les pàgines, convertir a pdf o comprimir-ho.
- Entrada lliure fins completar aforament.
Premis elementals
- La presentació de les partitures es realitzarà enviant-les en pdf a través del següent formulari: Enviament de partitures per a Premis Elementals. Es recomana utilitzar un pdf per a cada obra i reduir-lo. A través de qualsevol pàgina disponible per a això (ilovepdf, smallpdf, etc,) es poden unir les pàgines, convertir a pdf o comprimir-ho.
- Entrada lliure fins a completar aforament.
Obtenció directa del certificat de Ensenyaments Elementals de Música
- Els aspirants hauran de portar els seus propis materials originals. Les còpies enviades són per a l'ús de tribunal.
- La normativa indica que les obres amb acompanyament pianístic hauran de ser interpretades amb acompanyant, que haurà d'aportar l'aspirant.
- Ponderació: la qualificació final serà la mitjana aritmètica de les 2 proves.
Continguts i llistat orientatiu d'obres
Enviament de partitures per a l'obtenció del Certificat de EEEE