Salutació

BENVINGUTS Al CONSERVATORI PROFESSIONAL DE MÚSICA D’ELX

En primer lloc, volem donar la benvinguda en número de tots els que formem part del Centre a tots aquells que s’han interessat por el nostre Conservatori, i que han accedit a la nostra pàgina web, esperant que vos siga d’utilitat.

Des d’ací pretenem acostar-vos el nostre conservatori i animar-vos a depositar la vostra confiança en el mateix com a lloc de formació de músics professionals.

Aquesta nova pàgina pretén ser una via de comunicació més dinàmica entre el professorat, els alumnes i els pares. En ella els alumnes trobaran, entre altres coses, materials de treball oferits pel professorat que ajudaran que les classes siguen més operatives i s’adapten als nous temps. Per tant, vos convidem al seu ús així com a participar en la seua millora.

Un cordial salutació.