IMPORTANT!! PREMATRÍCULA I MATRÍCULA CURS 2020/21

PREMATRÍCULA Y MATRÍCULA CURSO 2020/21

Las familias y el alumnado mayor de edad enviarán el siguiente impreso cumplimentado y firmado a su profesor/a tutor/a antes del 7 de julio.

Caso de no poder enviarlo al tutor, familias y/o alumnos lo enviarán a 03011094.secret@gva.es

Cuando se hayan publicado las instrucciones de funcionamiento para el curso 2020/21 y se haya confeccionado el horario, el Conservatorio publicará los turnos de matrícula para el pago de tasas y elección de horario, trámite que se realizará en septiembre.

impreso prematrícula elemental castellano pdf                        impreso prematrícula profesional castellano pdf

———————————————————————————————————————————————————————————————————————————————–

PREMATRÍCULA I MATRÍCULA CURS 2020/21

Les famílies i l’alumnat major d’edat enviaran el següent imprés emplenat i signat al seu professor/a tutor/a abans del 7 de juliol.

Cas de no poder enviar-ho al tutor, famílies i/o alumnes l’enviaran a 03011094.secret@gva.es

Quan s’hagen publicat les instruccions de funcionament per al curs 2020/21 i s’haja confeccionat l’horari, el Conservatori publicarà els torns de matrícula per al pagament de taxes i elecció d’horari, tràmit que es realitzarà al setembre.

impres prematrícula elemental valencià                                       impres prematrícula professional valencià