XARXA LLIBRES

NOMÉS AQUELLS QUE HAN PARTICIPAT EN LA XARXA DE LLIBRES!

·         Els alumnes de 1r i 2n de primària:

Les famílies hauran d’encarregar els llibres en el comerç que desitgen i l’escola els facilitarà un xec-llibre de 160€ per aquells alumnes que han participat en el programa de Xarxa Llibres.

Aquest xec podran  recollir-lo de dilluns a divendres de 10 a 12 h. durant el mes de juliol. I al setembre es proporciona un altre horari.

·         L’alumnat de 3 ° a 6 ° de primària:

Els alumnes participen en Xarxa Llibres rebràn el mateix nombre de llibres lliurats en el seu dia per al pròxim curs 2016/17.

Aclariment:

En funció dels recursos assignats, el Centre completarà els llibres.

a)       En cas de no rebre prou diners de Conselleria, es comunicarà en la reunió d’inici de curs de setembre, que les famílies completen el lot de llibres dels seus fills / es.

Aquelles famílies que donen els llibres al finalitzar el curs 2016/17 rebran el lot equivalent per al proper curs per part del centre.

ELS QUE NO PARTICIPEN EN EL PROGRAMA XARXA LLIBRES

han de comprar els llibres pel curs 2016-2017