Celebració de l’autisme

Informar-vos que el divendres 31 de març celebrarem en el centre el dia del Autisme. Per aquest motiu serà necessari que els xiquets/es porten alguna peça de roba de color blau.

Durant aquest dia de 9 a 10:30 s’informarà en classe sobre el TEA (trastorno del espectre autista), es posaran vídeos, es faran activitats, confeccionaran cartels i es decorarà el centre. Aquesta última activitat s’està realitzant al llarg de la setmana.

A partir de les 10:30 es farà un llaç humà en el pati amb els alumnes del centre. Després, els xiquets/es de l’aula CIL donaran una sorpresa a tot el centre.

El nostre agraïment a Malorie Lacquemant per la seua col·laboració en la decoració del C.P. L’Arenal

En els següents enllaços podreu trobar les fotos i les publicacions en premsa sobre aquesta celebració:

a) Fotos

b) Articles de premsa: