Característiques del servei

El C.P. L’Arenal està prestant el servei de menjador tots els anys i de manera regular des d’ Octubre fins a Maig. Amb l’excepció d’aquest curs 2015-2016, que s’ha dur a terme des de Setembre fins a Juny.

El funcionament del menjador escolar està determinat per el Reglament del Menjador i aprovat pel Consell Escolar del centre.

Les característiques del servei són:

Els pares/mares interessats  per l’ús del Menjador Escolar per als seus fills complimentaran l’imprès d’inscripció en setembre o al llarg del curs.

L’horari del menjador és de 12:30 a 15h. (en els mesos d’Octubre a Maig) i de 13-15h (en els mesos de Setembre i Juny). Durant aquest temps els alumnes queden baix la tutela dels educadors de l’empresa del menjador.

El menjador del centre té una capacitat per a 110 comensals per torn, el que suposa una capacitat màxima de 220 alumnes.

L’empresa encarregada del menjador es CAPS. El personal d’aquesta empresa prepara i cuina els menjars en les mateixes instal·lacions del centre. Per a més informació podeu consultar la pàgina web en el següent enllaç: http://grupocaps.es/portfolio-item/lorem-ipsum/

La encarregada del menjador atendrà els Dimarts i Dijous de 9-9:45