8M: DIA DE LA DONA

Hui hem celebrat el Dia Internacional de la Dona. Des del nostre centre s’han dut a terme diferents propostes per fomentar la igualtat de les dones. Des de la Comissió de Biblioteca s’ha preparat un mural per acompanyar llibres i lectures relacionades amb les dones. Des de RETO s’ha preparat una activitat en la qual l’alumnat havia de portar una foto de les mans i un lema d’una dona important per a ells i elles. Gràcies a les famílies per la vostra col·laboració. Per últim, un grup d’alumnat i professionals ha acudit a la celebració a la Plaça d’Espanya. El lema d’enguany ha sigut la dona en l’esport i nosaltres hem anat de bàsquet. També l’alumnat de la TVA ha participat en el manifest conjunt preparat per alguns centres educatius. Ací us deixem la nostra part del manifest:

“Nadie te detendrá cuando te des cuenta de lo poderosa, valiente y capaz que eres. Cuando las cosas cambian dentro de ti, las cosas cambian alrededor de ti.

Gracias a todas las mujeres luchadoras que consiguieron tantos derechos de los que hoy disfrutamos. Y gracias a todos vosotras por seguir luchando por todos los que nos quedan.

¡NO ES UN DÍA DE FIESTA, ES DE LUCHA Y DE PROTESTA!”