L’AMPA del Col·legi Públic d’Educació Especial (CEE) Tomàs Llàcer estem constituïda per famílies de l’alumnat de l’escola. La nostra finalitat és participar tot el possible en la vida escolar i en l’educació de les nostres filles i fills de totes aquestes formes:

La inscripció a l’AMPA és necessària ja que, quantes més famílies participem, més activitats podrem realitzar.

Gràcies a aquestes aportacions, a les subvencions, a les ajudes rebudes de particulars i empreses, la venta de calendaris solidaris i de loteria de Nadal, aquests anys hem pogut participar i finançar totes aquestes activitats

Per a posar-s’en contacte amb l’AMPA podeu contactar per correu electrònic a la següent adreça electrònica

ampatomasllacer@gmail.com