CARNESTOLTES 2024 “VIVIM EL CÒMIC”

Aquest any, el Carnestoltes a la nostra escola va prendre un gir inesperat a causa de les condicions climàtiques. El TOMÀS LLÀCER va demostrar capacitat d’adaptació i creatividad davant la imposibilitat de realitzar la tradicional cercavila pels carrers del barri junt a l’escola HORTA MAJOR.
Amb el tema inspirat en el món del còmic, l’alumnat i els professionals es disfressaren des de superherois i superheroïnes fins a personatges d’historietes clàsiques com SNOOPY i PITUFOS.
Per amenizar la nostra cercavila improvisada, vam comptar, com marca la tradición, amb la presència del nostre grup de dolçainers Mal Paset.
Després vam gaudir d’un esmorzar gràcies a l’AMPA i organitzat pels nostres companys i companyes del PFQB. Vam acabar la jornada amb una festa plena de balls i companyerisme.
Tot i que no vam poder compartir aquest moment tan especial amb les nostres famílies i amics i amigues del centre HORTA MAJOR ,vam fer del Carnestoltes una experiència inoblidable per a tots i totes.
Que visca el Carnestoltes, i que el proper any el puguem celebrar junts com sempre!

FEU CLICK ACÍ PER VEURE EL VÍDEO