Salutació

És un verdader plaer donar-vos la benvinguda, en nom del Conservatori Professional de Música “Francesc Peñarroja” i en el meu propi, a la pàgina Web del centre.

Amb este actual format vull aprofitar l’oportunitat que ens brinden les noves tecnologies per a difondre la informació sobre les activitats acadèmiques i culturals que desenrotlla este Conservatori.

És per tant nostre clar objectiu el que tingueu a la vostra disposició este espai virtual, on podreu trobar les dades més rellevants del nostre centre, així com conéixer la informació administrativa, convocatòries, agenda, claustre de professors, ampa, etc. entre moltes més possibilitats, podent també gestionar des de l’ordinador moltes de les vostres propostes i demandes.

Amb una presentació còmoda i una contínua actualització dels seus continguts, els alumnes, mares, pares i tots els que formeu part de la comunitat escolar, posseïu una ferramenta perquè vos sentiu prop del vostre centre.

Per tot això vos invite a entrar en este portal perquè ens feu els suggeriments que cregueu oportuns. Sens dubte ens ajudaran a continuar millorant. Desitjant que la vostra visita a la nostra WEB vos siga útil i profitosa, vos reitere la meua benvinguda.

Rebeu una salutació ben cordial.

EL DIRECTOR

Juan Carlos Fernández Fabra