UN INICI DE MARÇ PLE D’ACTIVITATS ESPECIALS

Comencem el mes de març amb moltes activitats especials:

• Dia 6: I intercanvi de corda fregada dels Conservatoris de Cullera i Dénia. L’alumnat de Dénia de corda d’E. Elementals i algun alumne també d’E. Professionals visitarà el CPM de Cullera i actuarà junt l’alumnat de corda d’este Conservatori.
  • Dia 8: El professorat del Centre actuarà en concert en la Casa de la Cultura de Dénia, tocant obres de dones compositores com acte commemoratiu del dia de la dona. Entrada lliure.
  • Dia 10: Concert de Música en Família. Organitzat juntament amb l’àrea de Cultura de l’Ajuntament de Dénia. Actuació dels cors del Conservatori, l’aula de Jazz i Música Moderna i de solistes de percussió en l’Auditori del Centre Social de Dénia a les 12h. Entrada Lliure.
  • Dies 8, 9 i 10: Encontre d’orquestres dels Conservatoris d’Altea, Teulada, Xàbia i Dénia en l’Auditori de Teulada-Moraira. Concert de cloenda el dia 10 a les 12h. Entrada lliure.