Matrícula curs 23-24

La matrícula i la tria d’horaris per al curs 23-24 començarà l’11 de setembre i finalitzarà el 18 de setembre per a tot l’alumnat del CPM Mestre Vert.

Cada alumne/a rebrà al seu correu personal la data i hora de matrícula a partir del día 13 de juliol. (Revisar safata SPAM)

Tota la informació vos arribarà per correu electrònic amb la data i hora que vos correspon per a realitzar la matrícula i tria d’horaris.

El pagament de la matrícula es realitzarà una vegada comence el curs.

👉🏻 Horaris col·lectives 23-24 (subjecte a modificacions)

👉🏻 Grups de cambra curs 23-24

👉🏻 Qualsevol petició d’informació, sol·licitud de claus d’accés o altres consultes, podeu dirigir-vos al correu: secretariamestrevert@gmail.com

Els horaris poden sofrir modificacions puntuals, ja que ens trobem en procés de negociació de la plantilla amb Conselleria.

👉🏻 INSTRUCCIONS MATRÍCULA

Tota la informació en aquesta pàgina, així com altres canals de comunicació del Conservatori.