RUTES CIENTÍFIQUES, ARTÍSTIQUES i LITERÀRIES

Durant la setmana del 29 d’octubre al 4 de novembre, 21 estudiants de 1r de l’ESO de l’IES Clot del Moro han participat en el programa Rutes científiques, artístiques i literàries finançat i organitzat pel Ministeri d’Educació i Formació Professional. La ruta concedida era un viatge per Catalunya i la Comunitat Valenciana amb diferents activitats: visites a la Sagrada Família, al parc Güell, al centre històric de Tarragona, als museus de Ciències Naturals de Barcelona o l’Etnogràfic de València, recorreguts literaris per Benicàssim o per l’Albufera .. Aquest viatge s’ha enriquit perquè l’alumnat va tindre l’oportunitat de conviure amb estudiants de l’IES Prado del Rey (Totana, Múrcia).

El projecte interdisciplinari presentat per a la convocatòria de d’aquest curs, Diari d’un viatge. Picasso ens presenta el nostre patrimoni natural i cultural, va ser seleccionat entre les 28 millors propostes en l’àmbit nacional, amb l’objectiu que l’alumnat valore el patrimoni natural i artístic i millore la seua competència comunicativa i plurilingüe