Hackaton sostenible

El departament de FOL ha realitzat al centre un Hackthon amb tot l’alumnat de segon curs com un activitat creativa dins del mòdul d’Empresa e Iniciativa Emprenedora.

5 empreses ens han plantejats 5 reptes als quals l'alumnat havia de donar una solución en una hora i mitja que incloguera els ODS i per tant fora una idea sostenible, inclusiva, solidaria i respetuosa amb el medi ambient.

Les empreses han destacat la gran creativitat de l’alumnat i la seua capacitat de treball en equip per a donar una solució als problemes plantejats.

Agraïm  la participación de les empreses Kiddy Love, Xococap, El ball de Sant Vito, Talleres +KM i Xicoteta Energia. Tot un plaer compartir amb elles aquesta iniciativa.