III Concurs d’idees de negoci innovadores

Ahir, es va reunir en el centre per segona vegada, el jurat del Concurs d’Idees Innovadores.
Els alumnes que havien presentat les idees amb més vots en la primera fase, vam defensar davant del jurat les seues propostes.

Enguany s’han presentat un total de 19 idees i han participat més de 40 alumnes del centre, cosa de la qual estem molt contents.

Els resultats han seguts els següents:

PRIMER PREMI: Raimundo Codina Pedrós, amb la idea de crear un taller que es dedique a reparar cotxes i tot tipus de vehícles elèctrics.

SEGON PREMI: ECOCE, una idea presentada per: Melania Tortosa Araque, Jesús Alburquerque Alburquerque i Alba Martínez Martí, que consisteix en una clínica especialitzada en ginecologia, obstetricia i urologia amb un gran compromís social i mediambiental.

TERCER PREMI: DECOCLINIC, presentada per : Maria Dauder Cerveró, Maria Garcia Castello i Kike Ripoll Torremocha, amb la idea de crear una empresa que es dedique a decorar amb imatges agradables les sales de radiologia, per tal de crear ambients més acogidors per als pacients que les utilitzen.

Enhorabano a tots per la vostra particició, als guanyadors i sobretot al jurat.