Drets de l’infància

Dins del marc de la Setmana de l’Educació organitzada per l’Ajuntament de Xàtiva, l’alumnat del nostre centre, que està estudiant primer del cicle d’Animació Sociocultural i Turística va fer el 20 de novembre una animació de carrer, per tal de sensibilitzar la població envers els drets de la infància. Amb aquest objectiu, es va dur a terme una campanya de difusió, una pancarta cooperativa, un photocall i es van repartir xapes amb el logo de Xàtiva Ciutat Educadora.
Per la vesprada, l’alumnat va realizar una ambientació i animació infantil al CCX, on es va representar una obra de teatre per als més menuts. Tallers, jocs i cançons van omplir les instal.lacions del centre, que va rebre al voltant de 50 xiquets i xiquetes.
L’experiència va ser molt enriquidora per a l’alumnat, atés que els va donar l’oportunitat de dissenyar i portar a terme una intervenció práctica amb la ciutadania.