INFORMÀTICA

DESCRIPCIÓ DE L’ENSENYAMENT

La revolució tecnològica i el constant desenvolupament de les TIC ha canviat per complet la nostra manera de comunicar-nos, de formar-nos, d’accedir a l’oci, la cultura i fins i tot la nostra manera de relacionar-nos, etc.

Ser competent digitalment significa utilitzar les tecnologies digitals de manera crítica i segura en benefici del desenvolupament personal, social i professional. No ser-ho, per contra, suposa un seriós obstacle, un factor de desigualtat entre la ciutadania originat per diferències en el maneig de la tecnologia.

Els ensenyaments d’informàtica que oferim des del CFPA Orosia Silvestre estan basats en el Marc Valencià de Competències Digitals i el programa europeu DIGCOMP. Els objectius d’aprenentatge van molt més enllà de l’estudi d’un paquet d’ofimàtica (processador de text, full de càlcul…). El que pretenem amb aquestos cursos és que els alumnes (amb un perfil normalment molt divers) aprenguem a desenvolupar-se amb les noves tecnologies (ordinador, mòbil,
tableta…) d’una manera més o menys autònoma, eficient i en total seguretat.

.A QUI VA DIRIGIT?

A persones que, tenint coneixements bàsics en informàtica o no, vulguen mantenir-se actualitzades en aquest món d’ordinadors, mòbils, tauletes… Els nivells que s’imparteixen són A1 i A2. Els dos són nivells bàsics (temari semblant), encara que en A1 l’alumne/a sol ser poc autònom i requereix constantment l’ajuda del professor, cosa que no passa en A2.

• A1: primer contacte amb el món de la informàtica. L’autonomia de l’alumne/a és mínima.
  • A2: dirigit a persones amb coneixements mínims d’informàtica però, i en cerat manera, amb alguna autonomia.

COM EM PUC MATRICULAR?:

Per matricular-te mira a la pestanya de SECRETARIA l’horari de noves matrícules i la documentació necessària per formalitzar la matrícula.