Matrícula

Per a la matrícula en Graduat en Educació Secundària, fes clic ací per a veure tota la informació.

ALUMNAT CURS ACTUAL

Des de maig fins a principis de juny, els alumnes que ja estan fent algun curs en l’actualitat podran realitzar la seua matrícula directament en Secretaria ja que tenen preferència a l’hora de matricular-se.

MATRÍCULA ORDINÀRIA

Del 19 fins al 29 de juny s’obri el període de MATRICULA ORDINÀRIA per a nous alumnes. Per a formalitzar la matrícula en qualsevol curs, l’alumne haurà d’omplir el següent formulari.

MATRÍCULA EXTRAORDINÀRIA

Del 4 al 14 de setembre, s’obriria un nou període de MATRÍCULA EXTRAORDINÀRIA dirigit només als cursos que encara no s’hagen cobert el 100% de les seues places. El formulari serà el següent:

PERÍODE LLISTA D’ESPERA

Finalitzada la matrícula extraordinària fins el 30 de gener, s’obri un nou període en el que les persones que ho desitgen poden entrar en una llista d’espera per cada curs. El formulari per entrar en la llista d’espera és el següent:

Documentació

Una vegada seleccionat per a un curs, l’alumne ha d’aportar la següent documentació:

• Fotocòpia del DNI, NIE o PASSAPORT.
  • Fotografia tipus carnet (1).