FRANCÉS

DESCRIPCIÓ DE L’ENSENYAMENT

El francès és una llengua romanç, per a molts la llengua més romàntica i millor sonant del món. Necessites raons per aprendre francès, l’idioma de l’amor? Començarem explicant-te que el francès és un dels idiomes més parlats al món i que compta amb un ric lèxic. Sabies que paraules que fem servir en espanyol habitualment com a souvenir, croissant, clixé, cabaret, deja vu, beix, boutique o boulevard són d’origen francès? El francès, el valenciàl i el castellà tenen un origen comú, el llatí, és per això que hi ha moltes similituds entre les tres llengües. Per aquest motiu aprendre francès per a un valencià i/o castellàno és tan difícil, ja que compartim un mateix origen i influències.

Els avantatges d’aprendre francès són infinites i t’enriquiràs tant personalment com professionalment.

Per això, des del CFPA Orosia Silvestre oferim l’aprenentatge de dos nivells de francés A1, A2 i B1.

L’ensenyament francéses basa en continguts formals i gramaticals que desenvolupen les quatre habilitats bàsiques de la llengua (parlar, escriure, llegir i escoltar) perquè l’alumnat aprenga el màxim possible, unides a un aprenentatge lúdic i interactiu de manera que les sessions siguen amenes i motivadores.

A QUI VA DIRIGIT?

A persones majors de 18 anys (o que els complisquen el mateix any natural de matricular-se) que desitgen aprendre francés i/o preparar-se per a l’obtenció dels títols de la EOI, Cambridge, IELTS, Trinity…

• A1: primer contacte amb la llengua francesa, dirigit a persones que no tinguen coneixements previs en aquest idioma.
  • A2: dirigit a persones amb coneixement previ de la llengua.
  • B1: adreçat a persones amb un nivell equivalent a la titulació del nivell A2, o aquelles persones que hagen realitzat les seues fins a batxillerat amb l’assignatura de francés superada.

COM EM PUC MATRICULAR?:

Per matricular-te mira a la pestanya de SECRETARIA l’horari de noves matrícules i la documentació necessària per formalitzar la matrícula.