Nadal al VICTORIA KENT

Ja ha arribat el Nadal al nostre col·le i hem fet moltes activitats en els últims dies abans de les merescudes vacances. Entre tots els alumnes hem decorat els corredors aportant cada un@ una caixa de sabates folrada o decorada com a regal; cada grup ha fet tres o quatre fotos per a formar entre totes un gran arbre de Nadal de fotos; en els cicles han fet diferents manualitats de decoració perquè els alumn@s s’emporten a casa (pinyes de pi decorades a manera d’arbre, boletes de Nadal amb imatge, fotos com a postal…); entre grups s’han organitzat per a donar-se l’aguinaldo i cantar una nadala; hem tingut visita de les seues majestats d’Orient, xocolatada, nit de cap d’any fictícia abans d’acomiadar-nos i tots els grups han corregut la tan anhelada i còmica Sant Silvestre del Victoria Kent.

A més, els alumn@s de 2n han fet divertits teatres per a mostrar a Infantil i 1r curs treballant així la comunicació oral en valencià. Han sigut dos dies molt intensos i divertits, ara ens toca descansar….

Bon Nadal i feliç any nou!