Comencem un nou curs

Un any més comencem amb moltíssima il·lusió i si el curs passat va suposar tot un gran repte, en l'actual no cal baixar la guàrdia i intentarem normalitzar tot el possible perquè siga un curs ple d'experiències, aprenentatges, projectes, iniciatives i moments inoblidables.

L'objectiu és, com ja hem dit, normalitzar; i el realitzarem reprenent projectes i iniciatives com la del pati coeducatiu, les matemàtiques manipulatives, el foment de la lectura, la mediació, la junta de delegats per a augmentar la veu i participació de l'alumnat i saber les seues necessitats, l'hort com a eina didàctica i transversal... En definitiva, des del centre apostem per una escola activa i inclusiva.

Com a novetat destaquem la incorporació de la figura de l'orientador/a com a part integrant del claustre, possibilitant atendre i funcionar a temps complet a cada alumne/al fet que el necessite.

Arranquem amb les piles carregades un nou curs 2021-22!

Bienvenidos 1