Graduació dels exalumnes de 6é

Dijous passat 17 de juny a les 18.00 es va realitzar la tan esperada graduació dels alumnes de 6é del 2019-20 que a causa de les restriccions de la pandèmia es va decidir no celebrar-la el curs passat.

L’esdeveniment va tindre una gran acceptació entre els tres grups de 6é, acudint pràcticament la majoria d’exalumn@s. Va ser un acte senzill i divertit on els mestres tutors d’aquests grups van recordar experiències i anècdotes d’altres cursos; també es va repartir un detall a cada alumn@ per part de l’AMPA consistent en una memòria USB amb un bonic gravat del col·le; es va concedir un diploma com a recordatori de l’acte i un detall del menjador que també es va quedar sense entregar amb motiu de la suspensió de les classes presencials.

L’acte va ser molt emotiu i va ser molt especial pel retrobament entre els mateixos alumn@s i els professors. A més, els no tan xiquets i xiquetes van tindre l’oportunitat de comptar la seua experiència en el primer any d’institut i durant el confinament.

S’aprofità també la celebració per a convocar a uns altres exalumn@s i poder entregar els premis extraordinaris de rendiment acadèmic de Primària, afegint-li la millor “guinda” a aquesta emotiva activitat.

Cal afegir que el menjador va tindre el gran detall de convidar als asitentes a una picaeta racionada i algun refresc completant una vesprada d’allò més entretinguda.