Celebrem la Castanyera.

L’alumnat de tot el centre va celebrar el passat 17 de novembre la Castanyera. L’alumnat d’educació infantil fins 1r curs de primària van poder gaudir de l’obra de teatre La castanyera i el gegant dels castanyers, protagonitzada per la nostra mestra Rosa Gilabert. L’alumnat participant s’ho va passar molt bé.

A banda, Paco Ibáñez, mestre d’E.F., va estar torrant castanyes al llarg del matí, les quals van ser repartides entre tot l’alumnat del centre. Estaven boníssimes!

I per finalitzar el dia, des del departament de Música es va realitzar la interpretació de la cançó “Marrameu torra castanyes” i de la “Dansa del Patatuf“. Aquestes dues interpretacions es van realitzar al pati gran, on va participar l’alumnat de tot el centre. Ens ho vam passar d’allò més bé. Ara ja sí, podem dir que estem a la tardor.