🎪 Reunió de delegats i delegades de classe – Gener 🎪
Com cada mes, el Sant Isidre ha tornat a alçar la seua carpa del diàleg i la participació amb la reunió de delegats i delegades de classe. Dos representants de cada grup, triats pels seus propis companys i companyes, s’han reunit amb la Direcció d’estudis per a compartir les opinions de les seues classes i reflexionar junts sobre la marxa del col·legi.
Durant la trobada s’han tractat temes molt diversos: la valoració dels projectes en marxa, les iniciatives de les quals el propi alumnat es fa responsable, la convivència, l’ús i cura dels nous espais del centre i propostes de millora per al dia a dia del col·legi. Un espai on les veus de l’alumnat s’escolten, es respecten i es tenen en compte, reforçant el seu paper actiu dins de la comunitat educativa.
Este tipus de reunions formen part del nostre Pla de Convivència i de la nostra aposta per una escola oberta, participativa i corresponsable, en la qual l’alumnat aprén que opinar, dialogar i arribar a acords també és una manera d’aprendre. Com en el circ, cada persona té un paper important perquè l’espectacle funcione… i escoltar a tots és clau per a mantindre l’equilibri.
A més, tot el compartit en esta reunió no es queda ací. Al llarg del que queda de mes se celebraran també l’assemblea de delegats i delegades de famílies, el claustre i el Consell Escolar, espais en els quals es continuarà donant forma, entre tots i totes, al Sant Isidre que volem i que continuem construint junts. 🎪✨

