Projectes interdisciplinaris – 04/10

Amb l’arribada del mes d’Octubre han començat els projectes interdisciplinaris. Cada cicle ha fet els agrupaments flexibles en la seua #vesprada corresponent i hui divendres hem fet les primeres activitats internivel amb tot l’alumnat del centre.

D’una banda, l’alumnat de 6é de Primària ha compartit una sessió amb tot l’alumnat d’Infantil, en la qual els han ajudat a preparar el 9 d’Octubre i han fet diferents activitats junts

D’altra banda, l’alumnat de 1r a 5é de Primària han compartit una sessió de lectura conjunta, on han fet grups de diferents edats (1r, 3r i 5é – 2n, 4t i 5é en cada grup) i cadascun ha anat llegint per torns un poc del seu llibre als seus companys. Junts han descobert nous llibres que no coneixien i a més, els més majors han ajudat a llegir als més xicotets.