AJUDES DE MENJADOR 2024-2025. NOVA SOL·LICITUD

RESOLUCIÓ de 18 de juny de 2024, del conseller d’Educació, Investigació, Cultura i Esport per la qual es convoca la concessió d’ajudes de menjador escolar en els centres educatius no universitaris públics i privats concertats per al curs 24/25.

PRESENTACIÓ DE SOL·LICITUDS: des del 3 de juliol fins al 22, en horari de secretaria.

SOL·LICITANTS: Alumnes des d’infantil 3 anys fins a 6è de primària.

1. DOCUMENTACIÓ a presentar amb la sol·licitud (si no la tenim a l’expedient)

1.DNI/NIE/ PASSAPORT del pare i de la mare, o del nou cònjuge o persona unida per anàloga relació, que convisquin amb l’alumne i del propi alumne/a si en disposa.

2.Llibre de família.

B)DOCUMENTACIÓ que cal presentar si ha marcat alguna de les caselles de l’apartat E de la sol·licitud per acreditar les situacions sociofamiliars

1.L’ acreditació de la situació de desocupació o atur laboral del pare i de la mare, sense prestacions, la realitzarà d’ ofici l’ administració.

2.Família monoparental, s’acreditarà amb el TÍTOL DE FAMÍLIA MONOPARENTAL, segons estableix la normativa vigent a la Comunitat Valenciana. En cas de disposar d’ aquest títol s’ acreditarà mitjançant la documentació següent:

A. Certificat de defunció en cas de viduïtat,

B. Sentència judicial ferma en cas de separació o divorci. I juntament amb aquesta documentació Certificat de Convivència (Padró Municipal).

ATENCIÓ: La convivència del pare o de la mare amb una altra persona amb la qual mantingui una relació d’ afectivitat, encara que aquesta no estigui regularitzada, exclou de la condició de família monoparental.

3. Condició de toxicòman, alcohòlic o reclús s’ acreditarà mitjançant la Certificació Oficial corresponent segons el cas.

4. Diversitat funcional de l’ alumne o qualsevol altre membre de la unitat familiar, s’ aportarà Certificat de qualificació oficial superior al 33% expedit per l’ INSS o Resolució del Ministeri d’ Economia i Hisenda o del Ministeri de Defensa.

5. Família nombrosa, s’ haurà d’ aportar Títol o carnet de família nombrosa en vigor.

6. Fill/filla de família acollidora documentació corresponent per aplicar a la resta de fills de la família.

7. Refugiat polític, s’ acreditarà mitjançant la documentació facilitada pel Ministeri de l’ Interior.

8. L’ orfandat absoluta s’ acreditarà mitjançant el llibre de família o d’un certificat del Registre Civil.

IMPORTANT:

CAL PORTAR FOTOCÒPIES DE LA DOCUMENTACIÓ SI NO LA TENIM A L’ EXPEDIENT.

CAL PORTAR FOTOCÒPIA DE LA VOSTRA SOL·LICITUD.

* No oblideu signar pare i mare (o persona amb la qual el pare o mare manté relació d’afectivitat i conviu amb l’alumne/a).

HORARI DE PRESENTACIÓ DE SOL·LICITUDS:

DE L’ 1 AL 12 DE JULIOL

– DIMECRES I DIJOUS D’11,30 A 12,30 H.

Del 15 AL 22 DE JULIOL.

– DIMARTS, DIMECRES I DIJOUS D’ 11,30 A 12,30 H.

– DILLUNS 22 DE 10 A 12,30 H.

Fora d’aquest horari només s’atendrà amb cita prèvia al correu electrònic de secretaria.

MAIL SECRETARIA: 46024072.secretaria@edu.gva.es

PER FAVOR, NO HO DEIXEU PER A L’ÚLTIM DIA!