Menjador: Informacions generals

Sol·licitud

Els comensals fixos han d’haver entregat la de sol·licitud degudament emplenada. Els que l’hagen entregada comptem amb ells des del primer dia. Poden descarregar la sol·licitud fent clic en la següent imatge

Beques de menjador

La Resolució de l’1 de juny del 2022 de la Conselleria d’Educació, Cultura i Esport convoca la concessió d’ajudes de menjador per al curs 2022-2023. A la dita resolució s’estableix que la forma de presentació serà la següent:

a) Alumnat que en el curs 2021-2022 ja va sol·licitar l’ajuda.

El centre posarà a disposició l’esborrany i si els pares són usuaris de WebFamília ho poden descarregar. Si no han canviat les circumstàncies i les dades són correctes, l’han de signar els sol·licitants i presentar-ho en el centre seguint l’horari exposat en aquesta noticia.

Amb la signatura de la sol·licitud autoritzen a la Conselleria a consultar d’ofici les dades relatives a la renda, família nombrosa, família monoparental, renda valenciana d’inclusió, desocupació o atur sense prestació ni subsidi i grau de discapacitat legalment reconegut.

b) Alumnat que el curs 2021-2022 no va sol·licitar l’ajuda.

Presentarà l’Annex I, seguint l’horari exposat en aquesta noticia.

Acompanyaran la següent documentació:

• Fotocòpia del DNI/ NIF/ PASSAPORT/ NIE de les persones sol·licitants (pares, tutors o similars).
  • Fotocòpia del llibre de família complet per a justificar els membres de la unitat familiar.
  • Si hi ha alguna circumstància familiar especial, fotocòpia del document que ho justifique.
  • Família monoparental: Títol de família monoparental, sentència judicial, llibre de família i Certificat Municipal de Convivència o informe de serveis socials.
  • La discapacitat dels alumnes, germans, pares o tutors s’acreditarà mitjançant el corresponent certificat de la conselleria de benestar social.

Podrà rebre ajudes l’alumnat la renda familiar del qual durant l’any 2021 no supere els següents mòduls econòmics:

• Famílies de 2 membres fins a 24.089,00€
  • Famílies de 3 membres fins a 32.697,00€
  • Famílies de 4 membres fins a 38.831,00€
  • Famílies de 5 membres fins a 43.402,00€
  • Famílies de 6 membres fins a 46.853,00€
  • Famílies de 7 membres fins a 50.267,00€
  • Famílies de 8 membres fins a 53.665,00€

Informació del servei

Aquest curs continuem amb pandèmia pel que, per a garantir la seguretat de tots, NO HI HAURÀ SERVEI DE FINESTRETA PRESENCIAL DE MENJADOR.

L’horari disponible per a atendre qualsevol incidència serà de 8.45 a 9.30 hores.

Per a comunicar el que necessiteu: faltes d’assistència, dietes o per a avisar d’un comensal eventual, podeu utilitzar:

App CONTALABOR

Disposem d’una APP de CONTALABOR (l’empresa de menjador) per a comunicar faltes o dietes. S’informa a través d’aquesta APP sobre el que han menjat diàriament, així com del comportament. Per a més informació sobre aquest tema es pot demanar cita amb la monitora o monitor del comensal.

Pot accedir a l’APP de CONTALABOR mitjançant el següent enllaç: https://www.contalabor.com/webapp/ o en la següent finestra:

Per a poder accedir, heu de fer la sol·licitud del vostre usuari i contrasenya enviant un missatge de correu electrònic a la direcció app@contalabor.com amb les següents dades:

• Nom del col·legi.
  • Nom i Cognoms de l’alumnat.
  • Curs del vostre fill/a.
  • Nom del pare i de la mare.
  • Email del pare o de la mare.

Una vegada rebuda, se vos enviarà el vostre usuari i contrasenya, per a poder accedir al servei. Les famílies amb diversos fills, tindran un accés únic però han d’emplenar Nom, Cognoms i curs de tots els fills.

Altres informacions importants

• Preu del menjador: el preu de la minuta és de 4,25€ per comensal/dia.
  • Comensals Fixos: Els rebuts domiciliats es passen pel banc la primera setmana de cada mes.
  • Comensals becats: El període de comensal becat comprén de setembre a juny.
  • Comensals esporàdics: Han d’ingressar en el banc (SabadellCAM, C/ Gomez Ferrer) el preu del dia o dies que es necessiten i entregar el comprovant de pagament a l’encarregada. També es pot fer a través de la banca en línia al Núm. COMPTE IBAN: ES37 0081 1303 1100 0100 3501 (SabadellCAM) indicant el nom de l’alumne en el concepte.
  • Comunicació de dietes: Les dietes s’han de comunicar abans de les 10 del matí.
  • APP CONTALABOR: Pot accedir a l’APP de CONTALABOR mitjançant el següent enllaç: https://www.contalabor.com/webapp/
  • Faltes: Els dies degudament justificats i avisats es descomptaren del total dels dies mensuals.
  • Medicació: Si el comensal necessita prendre alguna medicació ha de comunicar-lo a la tutora o tutor i signar la documentació corresponent disponible en secretaria.

Els comensals que no assistisquen a classe al matí no podran fer ús del menjador, llevat que el comuniquen per telèfon abans de les 9:00h. que sí que venen a menjar.

AGRAÏM LA SEUA COL·LABORACIÓ!