S’aprova iniciar el procediment de modificació de la jornada escolar

El Consell Escolar del CEIP San Clemente de Sedaví, en la seua reunió del 16 de gener de 2023 i el Claustre de Mestres, en la seua reunió del 17 de gener de 2023 han aprovat per votació l’inici del procediment de modificació de jornada escolar a partir del curs 2023-2024.

Aquest procediment culminarà amb la votació per part de totes les famílies del centre el pròxim 27 de febrer de 2023 sobre el canvi o no al nou model de jornada proposat.

Consulta en els següents enllaços les actes d’aquestes reunions

Aquest procediment, tal com estableix la RESOLUCIÓ de 13 de desembre de 2022, de la directora general d’Innovació Educativa i Ordenació (DOGV del 16 de desembre), inclourà una reunió informativa a les famílies que, a causa dels terminis establits en la citada resolució, ha de realitzar-se abans del divendres. En aquest cas, es realitzarà dimecres que ve 18 de gener de 2023 a les 16.35.

Si la Conselleria admet la sol·licitud i li és impossible vindre, no es preocupe perquè es realitzarà una altra reunió informativa abans del dia de la votació, per a resoldre possibles dubtes.

Pot consultar tota la informació sobre el procés de modificació de la jornada escolar en aquest enllaç