Admissió Escolar 2024/2025

ATENCIÓ: PER A LA FORMALITZACIÓ DE LA MATRÍCULA UNA VEGADA PUBLICATS ELS LLISTATS DEFINITIUS D’ADMESOS VEGEN ESTA PÀGINA

admissió i matriculació admisión y matriculación
Introducció - Aspectes rellevants

Què és?

El procés d’admissió és el primer tràmit per a la matriculació escolar dels vostres fills/as per al cuso 2024-2025.

Com es realitza?

Es realitza via telemàtica en la web telematricula.es o en la finestra que trobareu més a baix. Només es necessita el DNI/NIE i un correu electrònic.

Qui ha de fer-la?

Principalment famílies que matriculen als seus fills/as en Educació Infantil de 2 anys (nascuts en 2022) i 3 anys (nascuts en 2021).
També és per a l’alumnat que no estava escolaritzat i comença en un altre curs d’Educació Infantil o en 1r de Primària (nascuts en 2018).

Quan ha de realitzar-la?

El període per a presentar la sol·licitud és del 30 de maig al 6 de juny de 2024.

Normativa
Calendari
  1. Presentació de sol·licituds: A partir del 30 de maig de 2024 fins al 6 de juny de 2024
  2. Llistes provisionals: 1 de juliol de 2024
  3. Presentació telemàtica de reclamacions al resultat provisional: Fins al 3 de juliol de 2024
  4. Llistes definitives: 15 de juliol de 2024
  5. Formalització de la matrícula:
    1. Telemàtica: del 15 al 19 de juliol de 2024.
    2. Presencial: del 15 al 23 de juliol de 2024.
Tramitació electrònica del procediment d'admissió i instruccions

Abans de dur a terme el procediment en la Secretaria Digital, convé llegir les instruccions d’utilització de la plataforma.

Manual_SD_VAL

Les persones interessades podran consultar la normativa i accedir a les diferents fases del procediment d’admissió, inclòs el formulari electrònic de sol·licitud, a través de www.telematricula.es o de la següent finestra


Haurà de presentar la sol·licitud el pare, mare o tutor o tutora o representant legal de l’alumne o alumna per a qui se sol·licita plaça escolar. La persona interessada formularà una sol·licitud per a cada alumne o alumna en la qual es detallaran les circumstàncies requerides per a l’admissió. En el moment de fer la sol·licitud no es requerirà l’aportació de documentació acreditativa. No obstant això, esta documentació s’aportarà en el moment en què es formalitze la matrícula (ja us informarem).

Per a poder realitzar la sol·licitud serà necessari obtindre la «clau d’admissió» des de la pàgina web de telematricula.es. La clau d’admissió estarà composta per un identificador personal i una contrasenya que haurà de ser conservada per a totes les fases del procés. La persona interessada obtindrà una única «clau d’admissió» per a totes les sol·licituds que presente.

La «clau d’admissió» es podrà obtindre mitjançant algun dels següents sistemes de verificació d’identitat:

Si la persona sol·licitant disposa de DNI, s'obtindrà mitjançant la següent combinació:
  • Número de DNI
  • Número de suport (identificat com IDESP en els models antics)
  • Data de naixement
Si la persona sol·licitant disposa de NIE, targeta d'estranger o permís de residència, s'obtindrà mitjançant la següent combinació:
  • NIE
  • Número de suport (identificat com IXESP en els models antics de NIE)
  • Data de naixement
Si la persona sol·licitant disposa de certificat de registre de ciutadania de la Unió Europea, s'obtindrà mitjançant la següent combinació:
Qualsevol altre mitjà electrònic de verificació d'identitat entre els següents:

Les persones sol·licitants de nacionalitat estrangera que únicament disposen de passaport o un altre document diferent del NIE, targeta d’estranger, permís de residència o Certificat de registre de ciutadania de la Unió Europea com a document d’identificació, hauran d’acudir al centre en el que sol·licite plaça com a primera opció, que serà habilitat com a punt d’atenció als usuaris.

En estos punts, a través de la corresponent aplicació informàtica, es generarà una «clau d’admissió» que garantirà, al col·lectiu citat en el punt anterior i a aquelles persones sol·licitants que no disposen de mitjans electrònics o coneixements suficients per a poder treballar amb l’administració electrònica, la participació en el procediment en les mateixes condicions que la resta de les persones sol·licitants.

En este document us expliquem com obtindre la clau d’admissió (hi ha un vídeo explicatiu més a baix en esta mateixa pàgina).

Obtencio_Clau_Admissio_VAL

En resum:

A tindre en compte
  • Només es pot presentar una sol·licitud per alumne/a. Es pot modificar i presentar diverses vegades i solo es tindrà en compte l’última sol·licitud presentada.
  • En cas de separació, divorci, nul·litat matrimonial, ruptura de parelles de fet, limitació de la pàtria potestat o situacions anàlogues ha de marcar la casella o caselles habilitades que corresponguen. En estos casos (excepte limitació de pàtria potestat), els dos tutors legals hauran de firmar en el moment de formalització de la matrícula.
  • Es rebrà una comunicació dels resultats a través del correu electrònic. També es podrà consultar el resultat entrant a telematricula.es.
  • La Comissió Municipal d’Escolarització resoldrà les reclamacions per als centres públics fins al dia 15 de juliol.
  • Si l’alumne/a no obté plaça en el primer centre triat, passa a ser baremat en cadascun dels centres restants. Amb això, es garantix que les famílies que no obtenen plaça en el primer centre triat, no es queden sense escolaritzar. És el que es coneix com a Dret de concurrència.
  • És aconsellable triar diversos centres en la sol·licitud de matrícula. En cas de no obtindre plaça en la primera opció i no tindre més centres seleccionats, l’Administració assignarà d’ofici un centre.
  • Si creus que el teu fill/a té alguna dificultat important en algun àmbit del desenvolupament, pots acudir al Gabinet Psicopedagògic Municipal per a rebre informació.
Vídeos explicatius

Obtenció de la clau d’admissió

Iniciar una sol·licitud d’admissió

Com realitzar la sol·licitud en casos de no convivència

Com vincular germans/as de part múltiple

Com indicar existència de germans per canvi de localitat o nova incorporació al sistema educatiu valencià

Com fer reclamacions als llistats provisionals

Criteris de baremació

D’acord amb la Resolució de 25 d’abril de 2024 este és el barem a aplicar durant el present procés d’admissió.

Germans o germanes: Per cadascun dels germans o germanes, o altres xiquets, xiquetes o adolescents integrants de la família d’acolliment o guardadora amb finalitats d’adopció, matriculats en el centre15 punts
Proximitat del domicili:
▪ Domicili familiar o laboral situat en l’àrea d’influència del centre.
▪ Domicili familiar o laboral situat en les àrees limítrofes a l’àrea d’influència del centre.

10 punts
5 punts
Renda per càpita de la unitat familiar (sense ser persona beneficiària de la RVI) d’acord amb l’IPREM, corresponent a 14 pagues, en relació a l’exercici fiscal anterior en 2 anys a l’any natural en què se sol·licita plaça escolar:
▪ Renda anual per càpita igual o inferior a la mitat de l’IPREM.
▪ Renda anual per càpita superior a la mitat de l’IPREM i inferior o igual a l’IPREM.
▪ Renda anual per càpita superior a l’IPREM i inferior o igual al resultat de multiplicar l’IPREM per 1,5.
▪ Renda anual per càpita superior al resultat de multiplicar l’IPREM per 1,5 i inferior o igual al resultat de multiplicar l’IPREM per 2


7 punts
6 punts
5 punts
4 punts
Condició de persona destinatària de la renda valenciana d’inclusió (RVI).7 punts
Pare, mare o tutors legals treballadors en actiu en el centre docent.7 punts
Condició legal de família nombrosa.
▪ Especial
▪ General

7 punts
5 punts
Alumnat nascut de part múltiple: Per cada germà o germana nascut en el mateix part.1 punt
Família monoparental.
▪ Especial
▪ General

7 punts
5 punts
Discapacitat:
En l’alumne o alumna:
▪ igual o superior al 65%
▪ entre el 33% i el 64%
En els seus pares, mares o tutors legals, germans o germanes:
▪ igual o superior al 65%
▪ entre el 33% i el 64%


7 punts
4 punts

5 punts
3 punts
Germans o germanes si se sol·licita plaça escolar per primera vegada en la Comunitat Valenciana o per canvi de localitat de residència:
Per cadascun dels germans o germanes, o altres xiquets, xiquetes o adolescents integrants de la família d’acolliment o guardadora amb finalitats d’adopció, que sol·liciten plaça escolar per primera vegada en la Comunitat Valenciana o canvien de localitat de residència.
15 punts
Simultaneïtat amb ensenyaments professionals de música o de dansa.
Alumnat que curse simultàniament ensenyaments reglats de música o de dansa i ensenyaments d’Educació Secundària Obligatòria o Batxillerat, i que no sol·licite, o bé no li corresponga, l’admissió sobre la base del criteri de preferència
2 punts
Condició d’esportista d’elit, d’alt nivell o d’alt rendiment, així com el personal tècnic, entrenador, arbitral i jutge d’elit de la Comunitat Valenciana.
Alumnat que acredite la condició d’esportista d’elit, d’alt nivell o d’alt rendiment, així com de personal tècnic, entrenador, arbitral i jutge d’elit de la Comunitat Valenciana, i que no sol·licite, o bé no li corresponga, l’admissió sobre la base del criteri de preferència
2 punts
Circumstància específica1 punt

En el cas del CEIP Sant Clement de Sedaví, d’acord amb els acords en la reunió del Consell Escolar del CEIP Sant Clement celebrada el passat 29 d’abril de 2024 (Acta 7/2024) es va aprovar, per unanimitat, que la circumstància específica siga “que el pare/mare o tutor legal o algun dels germans o germanes integrants de la família de la persona sol·licitant haja sigut antic alumne d’este centre.”

Per a acreditar esta circumstància s’haurà d’aportar la següent documentació:

  • Sol·licitud específica de baremació d’esta circumstància.
  • Fotocòpia del llibre d’escolaritat de l’antic/a alumne/a o consignació de l’any de finalització d’estudis en el centre.
  • Fotocòpia del llibre de família.

Ací els adjuntem la carta informativa:

Comunicacio-circunstancia-especifica

En resum…

VAL_CAA.CEIP-SAN-CLEMENTEdo

Documentació a aportar en la formalització de la matrícula UNA VEGADA CONFIRMADA LA PLAÇA

A continuació es detalla la documentació que han d’entregar en el centre NOMÉS EN EL CAS QUE SE’LS CONFIRME QUE HAN OBTINGUT PLAZA. Els documents marcats en blau poden ser descarregats punxant sobre ells, han d’emplenar-los i adjuntar-los a la matrícula telemàtica o portar-los al centre impresos.

  1. Fotocòpia dels DNIs del pare, mare o tutor.
  2. Fotocòpia del Llibre de Família.
  3. Fotocopia targeta SIP (sanitària).
  4. Dos fotos carnet (que no siguen fotocòpia).
  5. Sol·licitud ensenyament de Religió/Atenció Educativa.
  6. Autorització Drets d’Imatge Pàgina Web.
  7. Fitxa mèdica.
  8. Sol·licitud d’accés a Web Família.
  9. Quan es tracte d’alumnes amb escolaritat anterior, presentaran certificat de sol·licitud de baixa del Centre de procedència, amb expressió de la seua situació acadèmica.
  10. Certificat de pertànyer al Banc de Llibres (primària) si escau d’un centre de la Comunitat Valenciana.

Ja els informarem més endavant de les dates i altres informacions necessàries per a la formalització de la matrícula en ESTA PÀGINA.

Per a més informació

Per a qualsevol consulta, es pot telefonar al Departament d’Educació de l’Ajuntament de Sedaví (telèfon 963 18 50 40 (opció 2)) o posar-se en contacte amb el centre mitjançant els següents canals de contacte o el següent formulari.


Adreça: Carrer València, 20
Localitat: Sedaví
Codi postal: 46910

Telèfon: 96 120 50 50
Fax: 96 120 50 51
Correu electrònic: 46007827@edu.gva.es
URL del centre:
https://portal.edu.gva.es/ceipsanclemente

Contacte – Contacto

#Màx. grandària d'arxiu: 30 MB.
Consentiment – Consentimiento(Requerit)

Avís de privacitat: Ús de cookies pròpies per a anàlisis de visites

Este lloc web utilitza cookies pròpies amb l'únic propòsit d'analitzar el trànsit i millorar l'experiència de l'usuari. Les cookies són xicotets arxius de text que s'emmagatzemen en el teu dispositiu quan visites el nostre lloc. No compartim esta informació amb tercers ni la utilitzem per a fins publicitaris.

Veure política de cookies