Informacions importants Comissió del Banc de Llibres

Des de la Comissió del Banc de Llibres us informem que, per a continuar participant en el banc de llibres de l’escola:

1. Heu d’entregar el lot complet de llibres, en bon estat d’ús.
  2. Heu d’emplenar el document de lliurament dels mateixos i firmar-los per duplicat (el tutor o la tutora repartirà les fotocòpies per a facilitar el procés)
L'alumnat entregarà els llibres en les seues classes el dilluns 17 de juny.

Instruccions del procés

• Els llibres s’entregaran al tutor/a en una bossa amb el nom de l’alumne/a i el document de lliurament emplenat. Us els facilitem ací també en format PDF per a imprimir-los.
  • Després de la seua comprovació, s’entregarà una còpia del document a les famílies.
  • Les famílies que vulguen renunciar a formar part del Programa Xarxa de Llibres 2024-25, podran fer-ho marcant la casella de renúncia. Això no els eximirà de l’obligació de retornar els llibres de text deixats en préstec.
  • Les famílies que encara no pertanguen al Banc de Llibres de l’escola, podran accedir al mateix emplenant la sol·licitud telemàtica de participació i entregant el lot de llibres. La sol·licitud telemàtica es realitza en el següent enllaç: https://www.gva.es/es/inicio/procedimientos?id_proc=18094
  • No es retornaran els llibres de música (Andantino), ni el de plàstica ni l’activity book d’anglés. Tampoc els llibres de 1r i 2n que no es poden reutilitzar (Únicament la cartilla de lectura de primer). Igualment els cursos 1r i 2n hauran de firmar el document de “Lliurament de llibres i material curricular”
  • Per als alumnes i alumnes de 1r i 2n de Primària del curs 2024-25, el centre emetrà un Xec Llibre de 160 euros, per a la compra dels llibres, els últims dies de juliol o bé els primers dia de setembre (s’avisarà a les famílies).

Us recordem que la deterioració dels llibres per mala utilització o pèrdua dels mateixos suposarà l’obligació, per part dels representants legals de l’alumne, de reposar-lo, tal com van firmar a principi de curs.

Podeu trobar tota la informació sobre el Banc de Llibres del centre en ESTE ENLLAÇ