Celebrem el Dia Escolar de la No Violència i la Pau

El passat 30 de gener, tota la nostra comunitat educativa es va unir per a commemorar el Dia Escolar de la No Violència i la Pau d’una manera especial i significativa. Començarem la jornada amb una emocionant carrera solidària en el Poliesportiu de Sedaví en la qual va participar tot l’alumnat (acompanyats pels seus “Germans majors”) i professorat, amb l’objectiu de recaptar fons per a l’organització Save the Children.

Gràcies a l’esforç i compromís de tots, aconseguim recaptar una suma de 410€ que serà destinada a donar suport a programes que beneficien a xiquets i xiquetes en situacions de vulnerabilitat a tot el món.

Posteriorment, també en el poliesportiu, realitzem activitats enfocades a promoure la pau i el treball cooperatiu. Els alumnes van realitzar dinàmiques i van gaudir de jocs i reflexions que van ressaltar la importància de cultivar valors de solidaritat, respecte i convivència pacífica.

Perquè pugueu reviure eixos moments, hem preparat un vídeo que captura l’essència i l’alegria d’esta jornada tan especial.

Agraïm a tots els participants pel seu entusiasme i compromís en la construcció d'un món més just i pacífic. Continuem treballant junts per un futur ple d'harmonia i respecte mutu. Perquè la pau es construïx dia a dia, en cada gest i en cada cor!