Celebrem el Dia Europeu de l’Esport Escolar

El pròxim dia 29 de setembre celebrem en el CEIP San Clemente el Dia Europeu de l’Esport Escolar. És un dia dedicat a divertir-se, jugar junts i promoure l’activitat física i la salut per a tots.

És una celebració que brinda l’oportunitat a les escoles de:

• Fomentar la inclusió social i desenvolupar competències socials entre els seus alumnes.
  • Crear diversió i gaudi a través d’iniciatives d’activitat física per a joves.
  • Elevar el perfil de l’educació física (EF) i l’esport escolar.
  • Promoure la salut i el benestar per a l’aprenentatge permanent, conscienciant a l’alumnat de la importància d’una alimentació sana i equilibrada.

Què ens aporta l’esport?

• Millora la integració de l’estudiantat en la societat i afavoreix la companyonia.
  • Disminueix la tendència a desenvolupar actituds agressives i impulsos excessius.
  • Estimula el rendiment acadèmic.
  • Contribueix a prendre consciència del seu cos i cura, estimulant la higiene i la salut.

L’alumnat ha de portar:

• Roba adequada per a realitzar Educació Física.
  • Botella d’aigua.
  • Un esmorzar saludable.
  • Moltes ganes de jugar i passar-ho bé.