Reunió informativa procés de matriculació organitzada per l’Ajuntament de Sedaví

La Regidoria d’Educació de l’Ajuntament de Sedaví, en col·laboració amb la Conselleria d’Educació i els centres educatius de la localitat, té el gust de convidar als pares/mares i tutors legals de xiquets/as que començaran la seua escolarització al setembre de 2023 tant en Educació Infantil 2 anys (nascuts en 2021) com en Educació Infantil 3 anys (nascuts en 2020) a una reunió informativa on es tractaran els següents temes:

• Els diferents nivells i etapes del nostre sistema educatiu.
  • Els diferents centres educatius de la localitat.
  • Procés de matriculació: calendari del procés d’admissió, places escolars, terminis, documentació, jornades de portes obertes dels centres de la localitat, etc.

La reunió tindrà lloc demà Dimarts, 28 de març de 2023 a les 18.30 hores en el Saló de Plens de l’Ajuntament de Sedaví.

Per part nostra us informem que la Jornada de Portes Obertes del CEIP San Clemente de Sedaví es durà a terme el Dimecres 29 de març de 2023 en dos torns: a les 17.00 i a les 18.15 i que pots accedir a tota la informació sobre el procés d’admissió en aquesta pàgina.

Si no pogueres vindre, demana cita en el telèfon 96 120 50 50 o en el correu 46007827@edu.gva.es i estarem encantats de concertar una cita amb tu, rebre’t i resoldre tots els teus dubtes.