Activitat germà major de les classes de 4t de Primària: “Murmurapoemes”

Les classes de 4t de primària hem realitzat una activitat amb l’alumnat de 4 anys, dins del programa del germà major, en el qual cada xiquet o xiqueta de 4t s’aparella amb un xiquet o xiqueta de les classes de 4 anys per a la realització de diferents tallers i activitats durant el curs escolar.

El passat 23 de març vam realitzar el segon taller en el qual l’alumnat de 4t va recitar poemes a l’alumnat d’infantil utilitzant un rotllo de cuina decorat per a gaudir d’un recital “diferent”. Aquestes activitats conjuntes són molt enriquidores i motivadores per a tots dos cursos.

En el primer trimestre ja realitzem una altra activitat on van recitar poemes del llibre: “El barri de colors”. Podeu accedir a la notícia i a les fotos en aquesta notícia.

En totes dues activitats, els alumnes i alumnes de 4t s’aprenen el seu poema i el reciten de memòria, amb el que guanyen confiança, se senten orgullosos del seu treball i valoren la bellesa d’un text poètic.