Projectes interdisciplinaris 3r de Primària: “Viatgem pel món”

Els alumnes i alumnes de tercer han estat treballant al llarg del curs el projecte interdisciplinari “Viatgem pel món”. Per a això hem dedicat al llarg del curs tres sessions setmanals a organitzar i presentar les diferents activitats a l’alumnat, realitzar les exposicions i visualitzar els vídeos.

En el primer trimestre han elaborat un lapbook sobre un país del món que ells han triat. Han realitzat una exposició oral sobre el mateix en la qual han destacat aspectes rellevants, així com algunes curiositats. Posteriorment, han sigut exposats tots els treballs.

En el segon trimestre el projecte girava entorn dels ecosistemes. També han triat un ecosistema i han preparat informació amb la qual han realitzat un vídeo explicatiu.

Per a l’elaboració del lapbook i el vídeo hem comptat amb la col·laboració de les famílies, que han sigut indispensables per a la seua realització. Els alumnes i alumnes han estat molt motivats i s’han implicat molt en totes les activitats.

Pensem que està sent una experiència molt positiva i enriquidora.