Es convoca l’Escola de Famílies de Regidoria d’Educació

La Regidoria d’Educació i Polítiques Inclusives de l’Ajuntament de Sedaví a través del Gabinet Psicopedagògic Municipal (GPM) ha convocat una nova edició de l’Escola de Famílies sota el títol «Xarrades-taller per a famílies valentes i xiquets/es. Educació emocional».

Aquesta formació dirigida a famílies serà realitzada per SURA associació e20 i consistirà en xarrades-taller de caràcter pràctic i vivencial realitzades en els centres educatius i el saló de plens de l’Ajuntament, amb contingut dirigit a millorar les competències emocionals dels pares/mares influint favorablement en la gestió del comportament infantil, fomentant la coeducació a casa, igualtat, millorant la comunicació i orientant per a oferir recursos personals per a poder gestionar els conflictes i dificultats en l’àmbit familiar.

Durant el desenvolupament de cada xarrada-taller de les famílies, s’oferiran activitats de manera simultània entorn d’aqueixa mateixa temàtica d’Educació Emocional per als menors (taller amb monitor/a).

Informacions importants

Lloc de celebració i seus

Aquest curs l’Escola de Famílies consta de dues níveles de tallers, Iniciació i Avançat:

Taller nivell inicial (Taller A)

Consta de 2 sessions que es realitzaran en el CEIP San Clementeels dies 21 i 28 de març de 2023 (dimarts) de 17.30 a 19.00.

Si no poguera assistir a alguna d’aquestes sessions es realitzarà també en un altre grup (Taller B, amb el mateix contingut que l’A) d’acord amb el següent calendari:

• Sessió 1: dijous 23 de març de 2023 de 17.30 a 19:00h en el CEIP Vicent Pla Parets
  • Sessió 2: dijous 30 de març de 2023 de 17.30 a 19:00h en el CEIP Fernando Baixauli Chornet

Taller nivell avançat (Taller C)

Està dirigit a famílies que van participar el curs passat a l’Escola de Famílies).

Consta de 2 sessions que es realitzaran en el Saló de Plens de l’Ajuntament de Sedaví els dies 18 i 25 d’abril de 2023 (dimarts) de 17.30 a 19.00.

Per tant, en el formulari d’inscripció hi haurà 3 opcions:

• Taller A (inicial): CEIP San Clemente
  • Taller B (inicial): CEIP Vicent Pla Parets / CEIP Fernando Baixauli Chornet
  • Taller C (avançat): Saló de Plens de l’Ajuntament de Sedaví
Qui pot sol·licitar-ho?

Pares, mares, altres educadors de la família o tutors legals de xiquets/as d’edats compreses entre els 0 i 12 anys aproximadament.

Quan sol·licitar-ho?

Realitzar la inscripció almenys uns dies abans al taller al qual es vol assistir. Grups amb places limitades.

On i com realitzar la inscripció?

A través de la Seu Electrònica de l’Ajuntament de Sedaví, en aquest enllaç o mitjançant la pantalla que trobarà més a baix.

Haurà d’emplenar el formulari de dades, indicant la sessió triada així com l’assistència amb menors.

Contacte i informació addicional

Departament d’Educació. Gabinet Psicopedagògic Municipal. Telèfon de contacte: 96 318 50 40 extensió 2051