Tallers interactius en 3r de Primària

Des del mes d’octubre, les classes de tercer estan realitzant un dia a la setmana tallers interactius amb famílies (pares, mares, germans/as…)

Els tallers es van adaptant als diferents continguts que les mestres volen treballar.

Alguns dels tallers són:

Lògic-picolo per a treballar l’atenció a través de les operacions bàsiques.

Pasapalabra amb diferents continguts (sinònims, antònims, adjectius, vocabulari de ciències…).

– Cerca en el diccionari.

– Jocs d’expressió oral en castellà i en valencià.

Dominó de multiplicacions.

Destrossa número, per a afavorir el càlcul mental.

– La paraula del dia per a treballar la consciència fonològica.

– Problemes de matemàtiques.

– Formació de frases.

– Regleta de números.

– Altres.

Els tallers es realitzen a la vesprada i a cada classe acudeixen 3 o 4 familiars per a col·laborar. Cada familiar tria un taller en el qual estar i pel qual cada 15 minuts passa un grup d’alumnes/as.

Les famílies estan sent molt col·laboradores i l’alumnat es mostra molt feliç quan acudeix un familiar seu al taller.

Gràcies a aquests tallers interactius l’alumnat està treballant de manera diferent i estan aprenent mitjançant el joc.

Moltíssimes gràcies a tots els familiars que estan fent possible aquesta activitat.