Publicat el Cens Definitiu de famílies per a la votació sobre Jornada Contínua

Després de la publicació el passat 10 de febrer de 2023 del Cens Provisional de famílies i haver estudiat les reclamacions a aquest cens rebudes fins ahir 13 de febrer, donant compliment al que s’estableix en la RESOLUCIÓ de 13 de desembre de 2022, de la directora general d’Innovació Educativa i Ordenació (DOGV del 16 de desembre), es procedeix a publicar el Cens Definitiu de famílies que poden votar en la consulta sobre la modificació de la jornada escolar proposta.

Pot consultar el Cens Definitiu de Famílies fent clic ACÍ
CENSO-DEFINITIVO-familias-votacion-modificacion-Jornada-Escolar

Els recordem que dijous que ve 16 de febrer de 2023 a les 16.35, a la Biblioteca del centre, es realitzarà una Segona Reunió Informativa a les famílies amb la finalitat d’exposar la proposta de modificació horària i una breu descripció de les activitats, com es desenvoluparà el procés de votació per part de les famílies, així com resoldre possibles dubtes sobre aquest tema. Hi haurà servei de custòdia de l’alumnat al pati per part del personal docent mentre dure la reunió.

També els recordem que la votació presencial es durà a terme el dilluns 27 de febrer de 2023 en horari de 9.00 a 19.00.

Si no pogueren vindre a votar aqueix dia poden recollir les paperetes i sobres per a realitzar el vot per correu (certificat) en la secretaria del centre fins al dilluns 20 de febrer de 2023.

Pot consultar tota la informació sobre el procés de modificació de la jornada escolar en aquest enllaç