Segona reunió informativa sobre el procediment de modificació de la jornada escolar

Divendres passat, 3 de febrer de 2023, vam rebre en el nostre centre l’informe favorable signat per la Direcció General d’Innovació Educativa i Ordenació de la Conselleria d’Educació, Cultura i Esport de la Generalitat Valenciana per a la realització de la consulta a les famílies sobre el canvi de jornada escolar a la jornada contínua per al CEIP Sant Clement de Sedaví

Amb aquest informe, es pot procedir a la votació per part de les famílies d’aquest model el pròxim dia 27 de febrer de 2023 en horari de 9.00 a 19.00 de manera presencial en el CEIP Sant Clement o, exercint el vot per correu, del 13 al 20 de febrer de 2023.

És per això que es convoca una Segona reunió Informativa per a les famílies, amb la finalitat d’exposar la proposta de modificació horària i una breu descripció de les activitats, com es desenvoluparà el procés de votació per part de les famílies, així com resoldre possibles dubtes sobre aquest tema. La reunió tindrà lloc el dijous 16 de febrer de 2023 a les 16.35 h. a la Biblioteca del Centre. Hi haurà servei de custòdia de l’alumnat al pati per part del personal docent mentre dure la reunió.

Pot consultar tota la informació sobre el procés de modificació de la jornada escolar en aquest enllaç